När Pontus kuk glider ner i hennes hals känner Linda runt den med sin tunga och hon börjar sedan tugga lite svagt med sidan av ena tanden. Pontus stönar och sedan tröttnar på hennes skit och puttar bort hennes jävla huvud i toan. Linda älskade det, hon vill ha mer. Pontus blir skit förbannad och orkar inte med hennes bullshit. Ryktena om henne var sant, hon är en klymtoman. Hon klippte av Pontus kuk och la den i sin ficka. Han tog hennes huvud och la det försiktigt i toan och spolade varsamt. Pontus blev kåt igen och Linda limmade tillbaka hans kuk så de kunde fortsätta sin sexakt. Pontus kom i hennes navel och det sprutade blod ur Lindas mun. Linda var tydligen sjuk sedan innan. Pontus blev lite orolig med de fortsatte. Han slickade upp sperman i hennes navel och tog sedan en citronklyfta ur hennes mun. Den smakade blod. Linda log och Pontus kysste henne varsamt på örsnibben. Pontus visste att det var hennes svaga punkt. Han hängde upp henne i hängslen i garderoben och piskade henne med ett bälte. Bältet lämnade fina märken längst hennes rygg som såg ut som fåglarnas flykt påväg söderut. Linda njöt. Pontus också. Sedan bytte de roller. Men precis då kom en polis in i byggnaden och ville utrymma lokalen. Linda sprang iväg och lät Pontus hänga kvar i hängslena. Polisen kommer in i rummet och ser Pontus. Han har bältet och piskar han lätt på rumpan. Pontus älskar det och ber om mer. Det slutar med att polisen adopterar Pontus och de köper en hund tillsammans.
YOU ARE READING
Sex med poppz
RandomLinda ska äntligen förlora oskulden. Då hon hamnar på en fest och får ögon kontakt med Pontus, 20 minuter efter så händer de något.