אוקיי הוואןשוט הזה מבוסס על שיר שקוראים לו terrible things
קריאה מהנה ❤"אני זוכר שהייתי בגיל שלך. שש עשרה. אני זוכר שרציתי להתאהב, להרגיש אהבה אמיתית. הייתי מוכן לוותר על הכל בשביל זה", הארי אמר לבן שלו, בוהה בשקיעה.
"זה מתי שפגשתי את אבא שלך, הבחור מהחלומות שלי. האדם הכי יפה בעולם, שאני פעם ראיתי."***הארי ישב על העץ, שהרגליים שלו מושלות כלפי מטה. הוא צפה בילד מדהים עם סגנון שיער חום מבולגן, חולצת פסים, מכנס אדום ונעלי טומס אדומות יושב על ספסל פיקניק עם עוד כמה אחרים. הם בדיוק קראו מדפים שהיו להם ביד, תסריטים, הארי הניח.
הנער במכנסיים האדומים הרים מבט פתאום, וראה את הארי על העץ ליד. הארי הסתכל על הילד אומר משהו לחברים שלו וקם, הולך לכיוון העץ שהארי עליו.
הארי ידע שהוא בהה בו, אבל הוא לא יכל להזיז את העיניים שלו מהילד המדהים הזה מתקרב. הילד הגיע לעץ והניח את ידיו על הגזע.
העיניים הכחולות של הילד נצצו שהוא הסתכל על הארי עם שעשועים. חיוך הופיע על שפתיו של הארי. הנער התחיל לדבר בקול שנשמע כמו של מלאך "ילד אני יכול להגיד לך משהו מדהים? אני לא יכול לעזור אבל אתה בי. אני יודע שאני לא צריך להגיד את זה אבל אני באמת מאמין, אני יכול לדעת לפי העיניים שלך שאתה מאוהב בי"***
הארי סובב מבט אל הבן שלו. "אני מספר לך את זה בגלל שהחיים יכולים לעשות דברים נוראיים." הארי הסתכל אל
אנחנו שתינו יותר מידי, וצחקנו מהדברים הכי טיפשים", הרים את מבטו "כמו הכוכבים אנחנו סיפרנו הכל אחד לשני"
***"עשר! תשע! שמונה!"האיש בעל המסעדה שפתוחה עשרים וארבע שעות צעק. הארי ולואי היו שם בהתחלה, אבל החליטו שמקום חשוך יותר, פארק ריק יהיה מקום טוב יותר לראות את הזיקוקים, מסמנים את השנה החדשה.
"חמש! ארבע! שלוש!" הארי שם את ידיו על צווארו של לואי שמפנה את פרצופו אל של הארי, הוא נשען עליו, מחבר את שפתיהם ברגע שהזיקוק הראשון מגיע אל השמיים וקול שמחה נשמע מהמסעדה.
יד ימין של הארי טיילה על צווארו של לואי, מקרב אותו יותר, אחר כך גבוה יותר אל ראשו של לואי. הארי הרגיש בליטה קטנה בדיוק שלואי שבר את הנשיקה עם מבט של כאב שהיה על פניו שברגע השתנה לחיוך "שנה טובה הארי". לואי אומר ונשען עליו, מנשק את הארי שוב, גורם להארי לשכוח את מה שהוא הרגיש על ראשו של לואי. ***
"הבליטה הקטנה... אנחנו היינו צעירים מידי כדי להזכיר, טיפשים מדי כדי לדאוג. מה שהרגשנו אחד כלפי השני היה חזק ממש שאפילו המילה 'אהבה' לא יכלה לתאר את מה שהרגשנו אחד כלפי השני"
***הצחוק המדהים של לואי מילא את האוויר בזמן שהארי משך את לואי לאורך האזור המבודד ביותר בפארק. הוא רצה שהם יהיו לבד מתי שזה קורה, רצה שכולם יהיו מופתעים שהם יגידו מה קרה פה.