İLK GÜN

38 1 4
                                    

Merhaba arkadaslar bu benim ilk hikayem umarim begenirsiniz neyse fazla uzun yazmadan hikayeye baslayalim:)

Okulun ilk günüydü herkes sanki bana bakiyordu ünivesitede ilk yılım ve cok heyecanlıydım yeni arkadaş yeni aşk ve yeni hocalar aslında heyecandan cok korkuyordum küçük düşme olasılığından.

***

En arka sıraya geçtim ve yanıma bir kız geldi gercekten bakımlıydı ve güzeldi ama cok rahattı sanki okula ilk gelisi değilde daha öncedende gelmiş gibiydi elini masaya koyarak boşmu diye sordu ve bende "evet boş gelebilirsin" dedim kızın cantası yokutu sormak istedim belki bu soruyla arkadas olabiliriz diye "Çantan nerede getirmedinmi" dedim.
Kız saskınlıkla bana bakıyordu ama hâlâ cevap yoktu.
Tekrar sordum "ilk heralde çanta getirmiyosun" dedim busefer cevap verdi ama biraz sert oldu "ben ilk gün asla canta getirmem aslında cogu zaman okulun gunlerinde bile getirmem, hem bundan sanane sana sorcak degilim" dedi acıkcası sasırmıstım ilk gorunuste okadar havalı bi kıza benzemiyo ama konustuktan sonra gercekten oldukca havalı bi kız belkide okulun popisidir.

***

Ders zili calmisti ve iceri cok ama cok tas meteor bi bad boy girmisti hemen gelerek yanımdaki kıza sarıldı heralde sevgililer diye dusundum ama kız erkeğe söyle dedi "Vayy kanka nezamandır gormemistim cok degismissin" dedi ve ben hâlâ ne kızın nede erkeğin ismini biliyodum hemen laflarına atildim "Bende İzel tanistigima memnun oldum" dedim ve kızda elini uzatarak "bende Öykü tanistigima memnun oldum"
Erkek hâlâ gizli davraniyordu bende dayanamadim sordum "senin adin ne?" Erkek sasirdi ve kız olayin farkında olmadigimi anladi "o ismini soylemez sadece ben bilirim" dedi iyide ama neden cok sacma degilmi bir insan neden ismini soylemezki dayanamadan tabiki sordum "Ama nedenki soylemiyosun?"
Hep kiz lafa atiliyo ve hic erkek konusmuyo ama cocugun gozeleri cok guzel okyanus mavisi renginde gozu ve gunes sarisi saclari vardi gercekten gozalici kamastiri saclari bile gozlerinin yaninda sonuk kaliyordu.
Hemen aklima bisey takildi ve sordum "burda ilk seneniz gibi durmuyo vede okulda oldukca popi birisine benziyosunuz vede herkes senin erkek olarak senin pesinden kosuyo gozlerin sayesinde galiba" OLAMAZ BEN NE YAPTIM COCUGA YAKISIKLI VE GOZLERININ GUZEL OLDUGUNU SOYLEDIM HAYIR REZIL OLDUM:(
Hemen yaptigim rezilligi duzeltmeye calistim "Yani sey yani hani sey gozlerin derken yani sey demek iste..." derken cocuk parmagini dudagimi koydu ve "sesiz ol herkes soyler boyle seyi normal alistim artik seninde saclarin cok guzel encokta dudaklarin" dedi olamaz beni guzel bulmus ve yess bee ama suanda kipkirmizi oldum inanmuyorum utandim ve kizardigim cok belliydi.

***

Arkamizdan hemen kapidan iceri bir hoca girdi beyazlasmis saclarini sari boyayla kapatmayi calismis ama basaramamis ve birtane gozluk takmisti.
"Gunaydin arkadaslar ilk gun ders islemicem ama tanisicaz kacmak yok" dedi "iyide tanismaktan niye kacalimki" dedim erkege "ie ve zaman gectikce anlarsin ve sende kacmak istersin dedi. Necabuk sira bana geldi.

***

Tanistik ama keske soylw bisey olmasaymis gercekten kacilcak durumdaydim ama zman gecti.
Erkege sira geldi ve adini soyadini soylemeden gecti "istanbulluyum 20 yasindayim" dedi ve hoca ismini bile sormadan gecti onu zorlamamisti heralde taniyordu ogretmen.

***

Ders bitti eve gidicemtim ve farkettigim bisey oldu kolumdan birisi yumusak eliyle tutuyordu.
Ve gercekgen korkmustum hiih
Diye ses cikmisti ve arkami dondugumde o erkek vardi "korktunmu ozur dilerim"
"Onemli degil"
"Eve seni ben birakayim istersen"
"Tesekkur ederim gerek yok"
" Hadi ama rica ediyorum"
"Peki ama bugunluk" dedim ve arabasi vardi sasirmamistim aslinda meteor cocuktu aslinda cogunun cogu kisinin arabasi vardi.
Eve gelmistim oda kendi evine gitmisti. Sonra evden bi ciglik sesi duydum ve cok korktum.

EVET ARKADASLAR BAKALIM İZELIN BASINA NELER GELECEK YADA O CIGLIK SESLERI NEYDI ACABA DEVAMI DIGER BOLUMDE SIZI COK SEVIYORUM KENDINIZE IYI BAKIIIN:)

KALBİMDEKİ ESASI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin