CIĞLIK

23 1 1
                                    

Evet eve girdigimde bir cıglık sesi duymustum ama bunun nerden gelidigini bilmiyorum. hemen cama dogru ilerledim. disariya baktigimda beni birakan erkek kaza yapmisti. Hemen asagi 3'er adimla inerek erkegin yanina yaklastim baktigimda kafasi kaniyordu hemen telefonumu cebimden cikarip hastahaneyi aradim ve yarim saat sonra geldi.

***

Doktor erkegin durumunun fazla kotu olmadigini soyledi. Ama bugunluk burda kalmasini gozaltinda olmasini soyledi.
Hemen oykuyu aradim ve olanlari anlattim oyku korkmustu sesinden anlasiliyordu.

***

Oyku yanimiza geldi ve yaninda ben kalirim dedi. Bende reddetmedim cunku okul acilir açılmaz öğretmen odev vermişti.
Cizim yapmam gerekiyordu.

***

Sabah erkenden alarm yardımıyla uyandım. Ama derse geç kalmak üzereydim ve kahretsinki masada uyuya kalmışim.

***

Evet okula gelmistim ve sonunda derse geç kalmamistim.
Ders bitti eve metrobusle geldim ve gelir gelmez uzerime rahat biseyler giyip oykuyle erkegin yanina gittim.

***

Sevindimki durumu duzelmisti.
Ve hastaneden alinacakti. Oyku eve goturmemiz gerektigini soyledi ve bunu biliyordum sjsjsn

Tm sustum

Ses qes ic ses hikayenin basindan beri konusmadin simdimi konusuyon

Cunku piclikk(picsmile)

Tm sus ve eski ciddiligini al.

Tm

Tsk

Od

Herneyse.

Erkegi evine biraktikdan sonra oykuyle bir cafeye gittik. Cok yoruldum ayagim agriyo yaa sjsjsj. Tm sustum.

Tm herneyse sus ic ses.

Tm yaa sustum.

Afrn.

Oforoon.

Terbiyesiz.

Tm sustum senle urasmiyom.

Takmiyom seni.

Tm

Tsk

Od

Eve geldik ve hemen uyudum. Tabiki pijamalarimi giyip yemegimi yiyip uyudum sjsjsj.

***

Sabah yine alarm sayesinde uyandım ve tam disari cikicakken erkegi gordum ve onumde arabanin icinde beni bekliyordu.

NASIL GORDUN DIYCEKSINIZ BENDE O GOZDEN VAR MERAK ETMEYIN SJZKSM TM DEVAM EDIYOM SKZKS.

Hemen beni gordugunde disari cikti ve arka kapiyi acti. Daha sormadi bile. Gelmicem belki evd gelmicem. Tab2 gelicem sjxms.

"Daha fazla bu sogukta bekliyecekmisin?" Dedi ama banne yaa ben hala sormasini bekliyordum snzmsm.

***

Tm kabul ediyorum arabaya bindim hemde sormasini beklemeden "OMG!"
Dedim cama hayranlikla bakarak. Erkek bana bakiyordu ve "noldu bi sorunmu var?"
"Hayir yok ama DUR!"
Ve aniden durdu cunku ben dedim snzmsk.

"Bukadar onemli olan neydi?"

EVET ARKADASLAR BAKALIM IZELIN BUKADAR ONEMLI BAKISLARI VE SOZLERI NEYDI? YENI BOLUM COK GEC VE KISA OLDU BUNUN ICIN OZUR DILERIM.
ARKADASLAR ARA ARA DUYURU YAPABILIRIM SEBEBI NE OLURSA OLSUN.
HIKAYE ICINDE BISEYLER DUSUNUYORUM GRUP GIBI YADA HIKAYEYE AIT SAYFA GIBI HERNEYSE ZAMANI GELINCE BIKAC BOLUM SONRA BUNLARI GERCEKLESTIRECEGIZ.
KENDINIZE IYI BAKIN HOSCAKALIN :))

KALBİMDEKİ ESASI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin