A wszystko zaczęło sie wtedy,gdy Alexis Roods przeprowadziła sie z Ameryki do Polski a dokładnie do Warszawy...Ojciec Alexis dostał tam świetną ofertę pracy. Podpisał z firmą w ktorej pracował kontrakt na rok. Rodzina Roods'ów należała do przeciętnej finansowo,grupy Amerykanów. Wyjazd poza granice kraju było dla nich wielką szansą na nowe,lepsze życie.
Gdy 3-osobowa amerykańska rodzina wysiadła z samolotu nie mogła uwierzyć,ze Polska jest tak skromny krajem pod wieloma względami. W porównaniu do rozwiniętej Ameryki,Polska była malutkim krajem ze słabo rozwinięta gospodarką. Jednak czegoś takiego szukali Roods'owie,w takim wlasnie miejscu chcieli sie zestarzeć... Matka Alexis,pani Charlotte Roods była wprost zachwycona tą przeprowadzka i malowniczymi krajobrazami Polski,pan Arnold Roods troche podenerwowany ale równie zachwycony jak jego żona. Jedyna niezadowolną osobą była Alexis,szczupła,średniego wzrostu brunetka o ciemnych oczach i karnacji.Była jedyną córką Charlotte i Arnolda oraz ich oczkiem w głowie. Alexis wyróżniało jedno...była inna niz wszyscy. O czym mógł świadczyć conajmniej jej styl ubierania się,nosiła zazwyczaj za duże o przymaniej 3 rozmiary swetry w spokojnych kolorach,do tego kołnierzyki w falbanke i czarne spodnie,do tego miałam na sobie przeważnie buty "creprrsy". Jej długie i grube włosy były zazwyczaj związane w niechlujną kitkę i przewiązane białą kokardą lub związane w warkocz. Praktycznie nigdy nie nosiła rozpuszczonych włosów,co było wielkim błędem,ponieważ miała z natury piękne delikatne fale,które powodowały,ze wygladała bajecznie i uroczo. Alexis nigdy nie używała kosmetyków do makijażu...ponieważ nie musiała ich używać. Miałam egzotyczna oliwkowa cerę co sprawiało,ze cały rok wygladała jakby dopiero co wróciła z ciepłych krajów. Miałam piękna ciemna oprawę oczu,zgrabny nosek i pełne wykrojone usta które z natury miały malinowy odcień. Dziewczyna była zawsze bardzo skromna i nieśmiała,była typem samotnika,interesowała sie kultutą Japonii i czytała bardzo dużo książek,jej odskocznią było czytanie książke,uciekała wtedy do idealnego świata,który sobie wyobrażała. Nie miałam za wiele znajomych..ludzie raczej jej unikali. Jej jedyną prawdziwą przyjaciółką była Savannah,z którą znała sie od dziecka. Savannah zawsze rozumiała Alexis,co prawda była zupełnym jej przeciwieństwem,ale zawsze wiedziała co czuje jej przyjaciółka. Największym ciosem do Alex była przeprowadzka z kraju i rozłąka z najlepszą przyjaciółką. Dziewczyna wiedziała,ze w nowym miejscu nie znajdzie tak oddanej przyjaciółki jaką była dla niej Sav. W dni wylotu z Ameryki cała rodzina Roods'ów była bardzo podekscytowana "nowym" życiem w zupełnie innych miejscu,a można powiedziec nawet,ze na drugim końcu świata, oczywiście oprócz 17-letnie buntowniczej Alex...
CZYTASZ
Bez Ciebie jestem nikim:historia Alexis i Oliwera
Romance17-letnia Alexis wraz z rodzicami przeprowadza sie do Polski w ramach kontraktu który podpisał jej ojciec z firmą w ktorej pracował. Dziewczyna nie umie sie odnaleźć w nowej szkole,czuje sie samotna i wie,ze nie pasuje do reszty koleżanek i kolegów...