GÜÇLÜ KALMALIYIM

25 2 0
                                    

Güçlü kalmalıyım çünkü yaşamak için tek bir nedenim var napmam gerektiği hakkında en ufak fikrim yok ama herşeye rağmen güçlü kalmalıyım.

Ben Marco Peters 18 yaşında beyaz tenli siyah saçlı sıradan bir erkeğim annem ise Sofia Peters 38 yaşında bir ressam bizim hayat hikayemiz cokda iyi sayılmaz çünkü babam hayatımızı mahvetti lanet olası iğrenç yaratığın tekiydi ondan hayatım boyunca nefret ettim vede edeceğim sürekli içki içer kumar oynar di sarhoş olup eve geldiği geceler anneme bağırdığını duyardım iğrenç bi duyguydu bu anneme vurduğunu gördüm saçını çekip tekmeledigini neden bunları yaptığı konusunda tek bir fikrim bile yok annem ona asla ihanet etmedi ondan başkasına guvenmedi ama bunun bedelini ödeyecekti babam ve o bedeli ödedi 21 ekim di doğum günümdü tam 18 olacaktım uyandigim andan itibaren babamın bir kalleşlik yapmaması için tanrıya yüzlerce kez dua etmiştim saat 20.00 de baslayacaktı güzel parti okuldan arkadaşlarım ve daha fazla insan, güzel geçmesi için dua ettigimi hatirliyorum ve o an gelmişti parti başlamıştı herkes gülüyor egleniyordu, babam haricinde elinde bir viski bardağı vardı ve masasında jack daniels doğum günümde bile içiyordu bi terslik çıkacağı anneme attığı bakislardan belli oluyordu kızgın bir boğa gibiydi.

Pastalar yenmiş hafif bir müzik eşliğinde herkes dans ediyordu saat 21.00 olmuştu çoktan babam oturduğu koltukta sızmış annem onu kaldırıp yatağına yatması için ikna etmeye gidiyordu ben annemin arkasından meraklı meraklı bakıyordum acaba babam nasıl bir tepki vericek diye annem babama yaklasti ve eğildi uyanması için bi kaç kelime fısıldadı babam bi anda ayağa kalkıp bağırmaya başladı iste bunu yine yaptı lanet olası adam herkes onlara bakıyordu bişey yapmalıyım diye düşünüp kalkmistim babama doğru ilerleyip ;

- Naptığını sanıyorsun sen ne hakla benim anneme bagirabilirsin bıktım artık senden defol git hayatımızdan

Diyerek bağırdım ama sadece bana o sinirli gözleriyle bakıp sadece sen karışma dedi ne demek sen karışma o benim annem sen ise aptal herifin tekisin ve anneme yine bağırmaya başladı bu sefer konusmamistim sadece tek bi yumruk atmıştım herkesin önünde sonrada annemi alıp yukarı kata çıkardım acele hareketlerle anneme hemen bavulunu toparlamasını söyledim bende odama gidip bütün kiyafetlerimi bavuluma depiyordum o sırada annemin bağırdığını duymuştum ve elimdekileri bırakıp annemin odasına koşmuştum, o adam yine oradaydı bu sefer anneme vuruyordu gömleğinin arka kısmından tutup kendime doğru çektim sırtı dönüktü bana bi anda o çirkin ifadesiyle bana bakmaya başladı bi anda tokat attı içimdeki hırs iyice artmıştı karnına bir tekme atıp yere düşmesini sağladım üzerine çıkıp yüzüne doğru yumruk atmaya başladım ne kadar çırpınsada kurtulamadı ve o son yumruğu attigimda yüzünün her yeri kan olmuştu basılmıştı sanırım sesi çıkmıyordu artık ölsede umrumda değildi annem hemen bavulunu aldı ve babamın bütün paralarını kol çantasına koydu altınlar paralar kartlar hepsi o cantadaydi anneme aşağı inmesini söyledim o aşağı inerken bende babamın olduğu odanın kapısını dıştan kitleyip odama yöneldim yarım kalan eşyalarımı bavuluma doldurdum bıçaklarımı ve babamın silahını da çantama koyup aşağı indim annem arabanın bagajını açmış beni bekliyordu bende hızla bavulumj bagaja atıp annemin arka koltuğa oturmasını soyledim hızla eve girip 2 anahtarı da aldım birini cebime atıp diğeriyle evin kapısını kitledim hemen arabaya binip çalıştırmıştım ve yola koyulmustuk annem arka koltuga uzanmış uyuyordu annem benim tek varlığım o olmasa napardim bilmiyorum .


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENIM HIKAYEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin