Depresia Cap.4(Final)

18 2 0
                                    

Bună, iată ca am revenit cu acest nou capitol și anume capitolul final al acestei cărți. Vreau să va spun ca din tot ce ați citit până acum, capitolul acesta este foarte important deoarece în acest capitol vreau să va explic faptul că orice ar fi, pe parcursul depresiei îți trebuie minim un prieten care să știe despre asta și care să afle fiecare lucru care te deranjează mai mult ca acesta să va plată ajuta să nu va tăiați, să stie cand sa va spuna că faceți din țâțar armăsar, adică atunci când exagerați prea mult cu lucruri minuscule și alte chestii de genul acesta. De preferabil acel prieten să fie cel mai bun prieten al vostru și să fiți siguri ca el nu va profita ca aveți încredere în el.
Eu știu ca unii dintre voi recurg la lame și altele indiferent cât de mică ar fi problemă deoarece sunteți mai emotivi de felul vostru. Să știți ca nu e bine și ca pe primul loc ar fi să va găsiți un lucru care va ajuta să va descărcați atunci când credeți ca nimic nu o poate face.. De exemplu.. Eu am început să scriu poezii (câteva dintre ele le-am publicat în cartea cu poezii numita "Poezii De Dragoste") deoarece asta mă ajuta să mă calmez.. Să mă descarc și să uit de fiecare grijă pe care o aveam înainte. Va sugerez să scrieți povesti, poezii, să ieșiți cu prietenii, să va găsiți pe cineva care să va înțeleagă stările .. Și astfel ve-ți ieșii din depresie mult mai repede.
Mulțumesc ca ați citit până aici și dacă vreți să va dau niște sfaturi sau să va ajut cu unele lucruri care nu le-ați găsit în această carte atunci puteți să îmi lăsați un mesaj și eu va voi spune ce cred ca ar fi mai bine să faceți.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 18, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

DepresiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum