****
''Seni bu ortamda istemiyoruz Kim Taeyeon. Ne ben ne Tiffany ne de diğerleri. Senin bu okulda yerin bile olmamalı.'' Alisa bütün soğukluğuyla Taeyeon'a söylediğinde sınıfında ki erkeklerden büyük bir tezahürat almıştı.
''Pekala?Bil bakalım ne var. Umurumda değil.''
***
''Seni beğeniyorum.'' Genç kız karşısındaki saçının bir tarafını kazıtmış kıza söylediğinde kızarmadan edememişti. Kesinlikle bu saç modeli en iyisi diye düşündü içinden.
''Bu saçını daha çok sevdim.'' Söylediği cümle Taeyeon'un yüzünde yamuk bir gülüş oluşturmuştu.
''Beni istemediğini sanıyordum?''
''Sadece bilirsin.Ortama uyuyordum.''
''Ne yazık ki ben seni beğenemiyorum,Alisa.''
**
''Cidden okuldan atılmam için imzamı topluyorsunuz?'' Taeyeon sinirle elindeki imza kağıdını sınıftakilere gösterirken söyledi.
'' Siz beni göndermeye uğraştıkça daha çok şuraya yapışasım geliyor. Hepiniz iğrenç varlıklarsınız.'' Elindeki kağıdı hızla sıraya vurduğunda elinin acısını düşünmeden sınıftan çıkmıştı. Arkasında üzgün bir Tiffany bırakarak.
**
''Yakışıklı bir erkeksin.'' Taeyeon bıkmışlıkla karşısındaki yeşil saçlı kıza baktı. Onu erkeğe çoğu kişi benzetiyordu ama Taeyeon'un pek umursadığı söylenemezdi.
''Seni üzmek istemezdim ama ne yazık ki kızım''
''Tamam..Yakışıklı bir erkek olurdun.''
***
''Sen garip birisin. Sadece garipte değilsin,iğrençsin.''
''Neden senden daha yakışıklı göründüğüm için kıskandığını söylemiyorsun?''
***
''Bekle! Üzgünüm Tamam mı? Pişman oldum Taeyeon ama sadece intikam almak istedim.Seni bu kadar severken beni bırakmana dayanamamıştım.'' Taeyeon eski sevgilisinin gözlerindeki üzgünlüğü gördüğünde erdiğini hissediyordu.
''Başardın Tiffany,sevinmelisin. Önce senden ayrıldığım için beni arkadaş grubunda nefret edilen biri olarak gösterdin,yetmedi sınıfa ve bütün okula bunu uyguladın. Tebrikler Hwang Tiffany! Beni senden ayrıldığım için pişman hissettirmediğin içinde teşekkürler.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Different
General FictionTiffany ve Taeyeon mutluydu.Daha sonra Taeyeon ayrıldı ve Tiffany intikam aldı. Bu döngü her zaman aynı değil miydi zaten? Sadece Tiffany, kotayı biraz aşmıştı. Taeyeon farklıydı, nerede ne zaman nasıl görüneceği belli olmazdı. Bu onu kıskanılan ve...