1. Závisť? Nie, len niekedy..

96 8 0
                                    

Prechádzam facebookom, novinkami, správami, keď mi príde upozornenie:
Na dnes máte spomienku! Poďte si ju pripomenúť.
Bezhlavo kliknem na rámček so zožierajúcim pocitom, čo som lajkla pred rokom. Veľmi napínavé.
Dve upozornenia, že som pred rokom zdielala dve stránky. Na toto som čakala? Toľko povyku pre nič? Prečo len ja musím mať taký nudný život?

To nie ako Trix. Ona má život ako z rozprávky. No, možno nie je priam taký dokonalý, ale veľmi zaujímavý. Bola v Paríži, na eiffelovke, rodičia sa jej rozviedli, býva nečakane s otcom a v neposlednom rade- tam, kde je ona, to nikdy nie je mŕtve. Nie, odtiaľ sa ozýva hlasný smiech, vychádzajú ľudia pridržiavajúci sa za brucho. Nemá frajera, na to ona nie je. Ona má mňa, svoju najlepšiu kamarátku Anastasiu, ktorej sa vždy môže zveriť, vyplakať, smiať sa s ňou. My máme tie na najlepšie vtipy a storky. Sme taká zábavná dvojka. Počkať, nie, som naivná, ja nie som vtipná. Ja som len do počtu. Ona je tá zaujímavá. To o nej píšem knihu. Ak by sa jej niečo stalo, neprežila by som to. Moja kniha by to neprežila!

Ja: Čau, Trixy, nejdeš von? Vieš pokecať a tak :-)
Trix: Prepáč, ale dnes mám to fotenie, pamätáš? Možno zajtra ;)

Ach, jasné. To je ďalší bod do zoznamu.

1. Je blondína
2. Má dokonalú postavu (síce bez tehličiek, ale veď chápete)
3. Chodí na fotenia pre značku fashionlook
4. Má agenta!!!
5. Nevie ma odmietnuť jedným slovom. Nie. To u nej nejde napísať mi len nemôžem. Ona mi musí povedať celú pravdu.
6. Má lepšie známky z nemčiny. Grrr..

Ja jej nezávidím, och bože to nie! Je to moja najlepšia kamarátka, to nikdy! Toto je niečo ako osnova do knihy. Aké prosté.


Hlavne nenápadne, však Anastasia?Where stories live. Discover now