Hoofdstuk 4

45 3 6
                                    

Na een uurtje rijden zijn ze bij de bestemming waar de bruiloft zich zal plaatsvinden. De efteling. "En wat vind je ervan?" Vroeg Harm. Julie kijkt erg blij en verbaast. "Ik ben echt super blij, dit is echt de leukste locatie waar je kan trouwen." Ze geeft Harm een hele dikke knuffel. Ze lopen de efteling in. Richting Ravelijn. Want daat gaan ze trouwen. "Dus we gaan in Ravelijn trouwen?" Vraagt Julie. "Tenzij je in een attractie wilt trouwen." Zegt Harm lachend. "Hierna hebben we het hele park voor ons zelf. We hoeven dus niet in de rij te staan voor een attractie." Verteld hij er achteraan alsof het niks is. "SERIEUS?? Hoe heb je dat geregeld?" Harm lacht. "Het voordeel van Joetjoeber zijn, is dat je er veel mee kan regelen als je er maar reclame voor maakt." Harm en Julie lopen Ravelijn binnen. De zaal is super groot. Hier gaan ze dus trouwen. Dit is als een droom die uitkomt. Denkt Julie. Ze lopen hand in hand naar het grote podium. De dominee begint te spreken, "...." 20 minuten later is de grote preek voorbij. En komt het ja-woord. "Harm, neem jij Julie tot je wettige echtgenoot, en beloof je haar trouw te blijven tot de dood jullie scheidt?" "Ja." De dominee kijkt naar Julie. "Julie neem jij Harm tot je wettige echtgenoot, en beloof je hem trouw te blijven tot de dood jullie scheidt?" "Ja" zegt Julie. "Dan mag u nu de bruid kussen. Harm en Julie beginnen te zoenen en het hele publiek staat op en begint te klappen. Harm geeft Julie er nog een knuffel achteraan. Nu mogen ze het attractie park in. "Waar wil je als eerste in?" Vraagt Harm aan Julie. "Euhmm, ik denk ik de baron. Maar wel op de voorste rij." "Durf je dat wel?" Zegt Harm op een plagende manier. "Ja waarom niet?" En ze beginnen te lachen. En hand in hand lopen ze richting de baron...

Volgende deel komt morgen. Hoop dat jullie het leuk vinden. Xxx Ashley

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 18, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

JURMWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu