Multimedia Uğur.
İyi Okumalar :)Adamlar;
"Biz ElementCity'den Geliyoruz Prenses."
"Anlamadım Nasıl Duydunuz? Prenses Derken? ElementCity Neresi?! Siz Kimsiniz!"
Annem Bana Üzülerek Bakıyordu
Neler Oluyor?
"ANNE KİM BUNLAR!"
"Derin Sakin Ol Nolur.Doğduğun Yere Gitmelisin.Bu Benim Elimde Değil.Olsa İnan Asla Seni Bırakmam."
"Meryem Hanım İzninizle."
Dedi Adamlardan Bir Tanesi.
Annem Kafasını Salladı.Adam Kolumdan Tuttu Ve Aniden Biryere Işınlandık Öbür Adamda Arkamızdan Geldi.
"Siz Kimsiniz Ya Benden Ne İstiyorsunuz!"
Birden Ellerinden Ateş Çıktı Adamın
Bu Nasıl Bir Hayattır Ya!
"Bu Kadar Yeter Derin Hanım Lütfen."
Sinirden Köpürüyordum.Birden Ellerimde Ateş Topu Çıktı.Gözlerim Mor'a Döndü.
Adamlar Korkmuştu.
"NELER OLUYOR BÖYLE!"
"Gelin Lütfen Herşeyi Anlatıcaklar Size."
Elimdeki Ateş Topu Gitti Ama Gözlerim Kaldı.
Bir Saraya Girdik.Kapıyı Çaldık.
"Nehir Hanım Girebilirmiyiz.?
İçeriden Güzel Bir Ses
"Gel" Dedi.
İçeri Girdik Güzel Bir Kadın Vardı Beni Görünce Yanıma Koştu Ve Sarıldı.Nolduğunu Bilmediğim İçin Gülümsedim.
"Derin Kızım Tatlım İyimisin?"
Bu Ne Demek Oluyordu?
Adamlardan Biri
"Nehir Hanım Daha Anlatmadık Sizin Anlatmanızı Uygun Gördük."
Kadın Gülümsedi Ve 'Tamam' Dedi Gittiler.
"Bak Derin Güzel Kızım Benim Ben ElementCity Kraliçesi Nehir.
Babanda Geliyor.Yolda İlk Olarak Gücünü Keşfetmişsin.Gözlerin Mor Güzel Bak Biraz Tuhaf Olabilir Ama Sen Ruh Büyücüsüsün.Yani Ruh Elementini Yöneten İlk Ve Son Kişisin.Değerlisin Yani.Birdahaki Güç Kullanımında Bileğinde Mor Ejderha Çıkacak.Gücünün Değerini Bilemezsin Herkesin Düşündüğünden Daha Güçlüsün Unutma Bunu Kızım.Hah Babanda Geldi."
Ben Hala Şoktaydım.Ama Hemen Şoktan Çıkıp Bana Koşan Adama Baktım.
"Kızım Canım Benim Aşkım Derin'im"
Deyip Sarıldı Bana.EVET ARKADASLAR BU BOLUM BU KADAR ACABA BIDAKI BOLUMDE NOLUCAK DERINI NELER BEKLIYOR :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Büyücüsü
ActionHayatı Sıradan Geçen Bir Genç Kız 18 Yaşına Girmeden 1 Gün Önce Gerçekler Ortaya Çıktı O Bir Ruh Büyücüsüydü Yeni Hayatına Gidiyordu "Yeni Bir Hayat...." O Anda Onu Gördü.O Ona Öyle Bakarken Dayanamayacaktı.