Capitolul 1

20 1 0
                                    

Alex's pov

Ma trezesc datorita alarmei de la telefon.Ma duc la un dus.Imi scot tricoul si boxerii,si intru in duș.Aplic gelul de dus pe corp,dupa care ma clatesc si intru in camera cu un prosop infasurat in jurul corpului.
Ma imbrac cu niste blugi negri scurti,un tricou,boxerii si am intrat in garaj de unde mi-am luat cheile de la frumusete mea Koenigsegg Agera R.

Am intrat in masina si am plecat la cel mai bun prieten al meu din scoala generala,Edi.

Am ajuns pa casa lui,mai bine zis vila de la munte.Am batut pa usa aparandu-mi in fata prietena acestuia,Alexandra,o pustoaica de 18 ani.
Imediat apare si Edi in spatele ei,prinzand-o intr-un sarut scurt.
-Salut frate,ce te aduce pa aici?ma intreaba.
-Am venit sa te anunt ca diseara trebuie sa ne vedem cu traficantii de droguri sa incheiem acea afacere!îi spun.
-Bine ne vedem diseara la opt?ma itreaba.
-Ne vedem in fata casei mele.spun si plec la masina.
Cred ca am uitat sa va spun ca sunt intr-o mafie si ne ocupam de astfel de lucruri.Sa va mai spun ceva ce nu stiati.
Nu am iubita si imi e foarte greu sa imi gasesc una,pentru ca am spus mai sus de ce.
Ajung acasa si imi parchez masina in fata garajului.

Hei sper sa va placa.Chiar daca nu am eu multi cititori nu conteaza.Orice carte incepe de jos nu?

Combinatie FatalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum