"Kanka bence siyah elbise çok güzel oldu birde Fırata sor istersen"olayların üzerinden bir hafta geçmişti ne Ulaşı nede Ilgarı görmüştüm,yeni farkettimde Ilgar ortalıklarda fazla gözükmüyordu.Şimdi ise Aslının doğum günü partisi olduğu için kıyafet bakmaya gelmiştik,Aslında Aslı sadece okulun zengin ve populer kısmını çağırmıştı,Bizse Fırat sayesinde partiye davet edilmiştik.Fıratı zaten gitmeye zar zor ikna edebilmiştik yoksa Aslı hanım bizi partinin kapısından içeri almazdı."Fıraaat"diye bağırdım lan bir elbise beğendik bir bak dimi,kızlar neyin etrafında toplanmış lan öyle, kızların yarısını iterek bazılarinı ezerek kalabalığın ortasına ulaştım."Lan Fırat hödüğü çabuk giy lan tişörtünü"Gerizekalı kızlara kaslarını gösterip 'benimle sevgili olmak isteyenler numarasını yazsın' diye bağırıyordu."Fıratın kasları kamuya açık değil,defolun!"diye bağırdım."Knk sakin ol biliyorum beni çok seviyorsun ama bizim sınıfın erkekleriyle ideaya girdim telefonumdaki kız sayısı 5.bini geçmesi lazım onun için defolup git kısmetimi kaçırıyorsun."tabi çocuğun telefononda ben ve Minay hariç, bütün kızların numarasını silmiştim şimdi bana kızmasını anlıyordum ama ben sahiplenici ve kıskanç bir insandım,bu yüzden bana linç edicek gibi duran kızlara hareket çekip, dil çıkardım.Allah hepsi üstüme geliyo ayvayı yedim.Hemen Fıratın arkasına saklandım ama Allah Allah nidalarıyla Fıratı devirdikten sonra kızlar üzerime çulandı.Allahtan biraz hasar gördükten sonra magzadaki güvenlik görevlileri kızları benden uzaklaştırdı."kanka 1.Dünya Savaşından çıkmış gibisin"diyip gülen Minaya elimi uzatım,sonra döverdim artık gerçi bu gerizakalı gidip görevlileri çağırmasa şimdiye kadar komaya girerdim.Beni ayağa kaldırdıktan sonra birazda Fıratla dalga geçip onunda ayağa kalkmasına yardım etti."Beni buraya gömün lan sanırım öldüm" diyip kendimi geri yere attım çünkü elbisemin popo kısmı kızlarla girdiğim kavga yüzünden patlamıştı."Kalksana yerden beyinsiz biliyorum yerlerde olmayı seviyorsun ama hazırlanmamız gerek aslında sen bu halinle tam cadılar bayramına göresin"salak, mal, turşulu dondurma olcak kapasiteye sayip manyak sanki biz zevkimizden yerden kalkmıyoz."Kanka elbisenin fiyatı ne kadardı?"diye sordum acıların çocuğu Emrah gibi bakarak."370 Lira kanka sana çok yakıştı ama şimdi dapeden çıkmış gibi görünüyorsun".Hala yerde yatarken,Minaya senin saçını başını yolarım bakışı attım. çiğerim yandı lan boş yere gitti 370 lira birde burdan nasıl kalkcam bu mallar öğrenirlerse önce bir güzel dalga geçip sonra biz bunu tanımıyoruz havalarıyla beni burda bırakıp çekip giderlerdi."Sarı öküzüm bari bir yastık getir boynum ağrır burda yata yata"diye konuşurken Fırat "ne saçmalıyon lan"
diyip beni yerden kaldırdı.Halimi gören Minay ve magazadakiler gülmeye hatta kahkaha atmaya başladılar."Seran bundan sonra sana yırtık elbise diycem"diyip yeniden gülmeye başladı benim hayırlı arkadaşım,Saf saf gülenlere bakan Fırat sonunda ne olduğunu anlayıp beni geri yere ittirdi."Minay dalga geçmeyi bırak ve hemen ceket gibi birşey bul,sizde gülmeyin lan!"diye bağırdı.ben bile korktum lan Fırat sinirlenince içinden başka biri çıkıyodu ve onunda geçmişi pek aydınlık sayılmazdı onun için sussalar iyi olurdu."Aaaa ama güzelim manzarımızı kapatın"diyen çocuğa Fırat direk daldı.Bir günümde olaysız geçse sanki kıyamet kopucak.&&&&&&&&&&&&&&&&&
Dünkü olaylarda en son durağımız karakol olmuştu Allah'tan oraya giderken Minay malı ceket bulmuştuda arkamı kapatmıştım.Bir saat sonrada Fırat'ın tanıdıkları sayesinde ailemizin haberi olmadan bizi serbest bırakmışlardı.Yarın akşamki parti için Minay malı bizim evde kalmıştı.Gerçi artık parti hevesim kalmamıştı ama Fırat beğendiğim siyah elbiseyinin aynısından bulup bana kargoyla göndermişti.Çocukta para bok gibi lan kendi gelmeye üşendiği için kargoyla yoluyo bide dünkü elbeseyi ödemişti, seviyorum lan ben bu çocuğu.Minayın elbisesi benim elbiseme zıt bir şekilde beyaz ve spor tarzıydı.Bence biz elbiseleri değiştirmeliydik rahat spor elbise benim olmalıydı. sonunda hazırlıklarımız bittiğinde Fırata bizi alması için mesaj çektim.&&&&&&&&&&&&&&&&&"Seran ben dans etmeye gidiyorum"diyip ben itiraz edemeden Minay salağı bir çocukla dans etmeye başladı.Fırat öküzü ise içki içip bir kızla yiyişmekle meşguldü.Benmi ben ise sap gibi tek başıma kalmıştım.Baktım kimse beni tınlamıyo kalabalık olmayan bir tarafa gidip oturdum.biraz sonra oturduğum koltukta bir hareketlilik oluştu."Eee nasılsın kurbağcık"oydu işte hayatındaki sevdiğim tek erkek ve beni terk eden o adam Fırat...."Sen sarhoşmusun gözlerinin altıda morarmış yoksa yinemi uyuşturucuya baş.."sözümü biteremeden beni öpmeye başlayınca ne öpüşüne karşılık vericek ne de onu itiricek cesareti kendimde bulamadım.Beni öpmeyi bırakıp bağırmaya başladı."Allah kahretsin neden karşılık vermiyorsun,neden sana özgürce seni sevdiğimi söylüyemiyorum" diyip ağlamaya başladı.O ağlamamalıydı onun kahverengi gözlerine gülmek yakışıyordu çünkü.Hem benden kendisi ayrılmıştı ne saçmalıyordu."Neden beni bıraktın o zaman gerizakalı beni kendine bu kadar karıştırıp neden bıraktın"diyip bende hıçkırarak ağlamaya başladım."Zorundaydım,sana zarar gelmemesi gerekiyordu bu kadarını bilsen yeter,senden uzak durmak zorundayım"ne olursa olsun beni bırakarak acıların en büyüğünü bana yaşatmıştı,iki yıl boyunca kendimi toparlamaya çalışmıştım yeni yeni kendimi toparlamışken neden geri gelmişti."Demek beni korumak için benden uzak durdun peki hiç düşündünmü bir insan sadece oksijen alarak yaşarmı,karbondioksitedede ihtiyacı var,yeni bir nefes alabilmesi için ben ise sadece oksijen alarak hayata boğuldum çünkü ne kadar kötü görünsede aldığımız nefesi vermek için karbondioksite ihtiyacımız var"yeniden ağzımdan bir hıçkırık kopunca onun gözlerinden dinmiş göz yaşları yeniden akmaya başladı.O sırada bizi alkışlayan kişiye elaların sahibine yani Ulaş'a baktım"Ne kadarda romantik , göz yaşların hiç dinmiycek Ilgar artık korkmaya başlayabilirsin çünkü senden alıcak birşey buldum ama sadece sen zarar görmüyceksin! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ SAKINCALI~
Teen FictionGenç kız ne yapacağını bilmez halde "Yardım et ne istersen yaparım" dedi.Genç adamın tek istediği bu ufaklıktan bir an önce kurtulmaktı." Kolumu bırakacakmısın!"genç kız çaresizce kolunu bırakmıştı,ne kadarda uyuzdu yardım edebilirdi ,gibi düşüncele...