Emm inainte sa incepeti sa cititi nu uitati sa dati play la muzica
"Mai mereu mi sa spus ca sunt foarte norocoasa de al avea pe fratele meu (mai mare cu 2 ani) langa mine,si asa e in mare parte dar tot ce e bun are si ceva rau,mereu stau si ma gandesc "oare de ce e asa protector" mereu,mereu chiar mereu ma intrebam asta dar niciodata nu sti cand va veni raspunsul,adica sunt destul de mare sa ma ingrijesc singura *asa spuneam mereu* ii spuneam mereu ca il iubesc si respect mult pai era fratele meu ,dar as vrea sa imi mai dea si spatiul meu * insa nu au fost cuvintele cele mai bune* mi-a dat ''' libertatea,,, dar nu a fost asa cum am sperat eu sa fie,ci din potriva neavandul pe el langa mine ,neauzindui glumele lui "idioate" ,neavand cine sa ma protejeze de celelalte persoane,si neauzindui fiecare repros mereu cand faceam ceva gresit ma facut sa imi dau seama ca de *"super protectia"* lui era de ce aveam cel mai mult nevoie,iar acum ne intelegem uimitor de *"bine ( soarecele si pisica)"* dar el e cel mai bun frate pe care il puteam cerea,mereu ms gandesc la asta,si mereu zambesc.Te Iubesc Fratioare "
Hey lume sper ca va placut,si daca da atunci votati si lasati un comentariu cu parerea voastra,asta ma va ajuta mult.mmm ok bay bay lume.
Si in cazul in care aveti un frate ,credetima mai bine ii suportati "superprotectia" decat sa va lase singuri.E doar un sfat de la mine pentru voi.