,,Rowena(citaj: RAWENA), pod sem!" krical na moju sestru stryko Vernon. ,,Uz idem stryko."
,, Urob ranajky!" ,, Ano, teta Petunia."
,, Sesternica, ja chcem aj caj!" ,,Ano, hned to bude Dudley."
Vosiel som do obyvacky a zacal upratovat.
Row (Ctaj:RAW), zatial varila.
,, Dudusko, pojdeme do parku a potom do cukrarne? " ,, Ano, ale tychto dvoch tu nechame!" ,, Ako len budes chciet!"***
,,Konecne odisli." povedala Row a objala ma.
Teta nam dala pracu ale Row sa na to vykaslala a mne sa to samemu nechcelo robit.
Sadli sme si do nasej "izby" a rozprvali sme sa.
Po chvili som zacul, ako zasuchotala schranka. Poslal som Row po postu.
Priniesla dva zvlastne listy.
Na jednom bolo jej a na druhej moje meno.Vazeny p. Potter,
S radostou Vam oznamuje, ze ste boli prijaty na Rokfortsku strednu skolu carodejnicku!
Dostavte sa dna 1.9. na NASTUPISTE 9 a TRISTVRTE. Vlak odchadza o 11:00.
Nezabudnite si priniest zakladne pomocky, prutik a nepovinne zviera.S pozdravom,
Profesorka McGONAGALLOVA!,,Co si v tom liste mala ty?" ,, To iste Harry." ,,Ak sa odtialto chceme dostat, mame prilezitost, podme si zbalit veci kym su prec! A hned aj odideme." ,, Dobre, a kam pojdeme?" ,, Mam par penazi, na jednu noc pojdeme do hotela." ,, Dobre, ale musime si pohnut!"
***
,,O 10 minut nam ide vlak, ale ako sa tam dostaneme, je tu len nastupiste 9 a 10."
,,Neviem Harry."
,, To je strasne, kam sa pozries, vsade sami mukel." ,, Mukel...mukel...co je to mukel?" ,, Neviem Row, ale hned to zistim!"
,, Prepacte, neviete ako sa dostanem na nastupiste..." nestihol som ani dopovedat a ta pani mi skocila do reci. ,,Ako sa dostanete na nastupiate 9 a tristvrte? To je iednoduche, aj Ron ide do Rokfortu tiez ako prvak. Podte za nami." ,, Dakujeme pani..." ,,Weaslyova." usmiala sa na nas.
Zastali sme pred murom medzi nastupistami 9 a 10.
Row na mna hodila nechapavy vyraz.
Pani Weaslyova poslala najprv svoch synov, potom mna s Row a napokon isla ona s jej dcerou. ,, Ahoj ja som Ginny. A ty?" ,, Harry Potter a toto moja sestra Rowenci Potterova." ,, Aj ty ides do Rokfortu Ginny?" ,, Az na dalsi rok." usmiala sa. ,, Dobre, tak zatial ahoj." ,,Ahojte."Nastupili sme do vlaku hladali volne kupe.
Nasli sme. Sadli sme si a chvilku sme na seba len tak hladeli.
Niekto vsak zaklopal.
,,Prepacte, je tu volne?" ,,Ano." povedala Row. ,, Ako sa volas?" spytal som hned ako si sadol. ,, Ronald Weasly, skratene Ron. A vy?" ,, Ja som Rowenci Potterova ale teta so strykom ma volaju Rowena." ,, A ja Harry Potter. Tesi ma Ron!" ,, Ty ty si naozaj Harry Potter? Prepac ale mas aj tu tu jazvu?" ,,Ano som a mam."usmial som na neho. ,, A akoto ze tvojej sestre nic nieje?"
,, Ona... ja vlastne ani neviem." ,, Aha, prepac." ,, To nic."Vacsinu cesty bolo ticho.
Dvere sa opat otvorili no teraz tam stalo dievca.
,, Som Hermiona Grangerova. A vy by ste sa mali prezliect do habitov, o chvilu tam budeme." zvrtla sa a odisla.
YOU ARE READING
Čo ak...
FantasyCo ak to bolo s Harrym Potterom inak? Ako? To sa dozviete v tejto knihe!