2.5.2013 - Neděle
V bytě č. 98 se pomalu probouzela Klára, když vyšla ze svého pokoje zakopla o velikou krabici. Byla to krabice její kamarádky, která se do jejich bytu právě přistěhovala. Jmenuje se Věrka- ta si momentálně dělala koktejl. Zrovna mixovala jahody, čímž vzbudila nejen Kláru, ale i Lenku. Lenka s hlasitými nadávkami vyšla ze svého pokoje. Nesnášela ranní vstávání.
,,Co to děláš?" zeptala se otráveně Klára.
,,Dělám si koktejl." řekla s úsměvem Věrka.
,,Jasně!" zamračila se Lenka. ,,A nejsi třeba zhulená?"
,,Já tě praštim, ty Lenice Trubice!" ušklíbla se Věrka. Lenka obrátila oči v sloup a pleskla sebou na gauč. Věrka popadla svůj koktejl a přisedla si k Lence.
,,No nic, dám si snídani." řekla Klára a šla do kuchyně.
***
V domě se žlutou bránou se právě probudila Marta. Její manžel Ivan jí láskyplně políbil a položil před ní tác se snídaní. Marta se usmála a řekla: ,,Vše nejlepší k výročí Kulíšku."
,,Tobě taky žabičko." odpověděl mile Ivan a sedl si k ní na postel. S chutí se pustili do jídla a dál si rozdávali něžňoučké polibky.
***
Olga se probudila v bytě č. 14 a jemně se přitulila ke svému Pavlíčkovi.
,,Škoda, že dnes odjíždíš. Miluju tě!" zašeptala mu olga do ucha.
,,Taky tě miluju." řekl tiše Pavel. ,,Těším se na tvou středeční návštěvu."
,,Taky se nemůžu dočkat." povzdechla si Olga.
***
Hanka si v bytě č. 103 promnula oči a vstala. Šla se osprchovat, neboť páchla kouřem. Cítila se unavená. Ten včerejší mejdan ji dost zmohl. Poslední co si Hanka pamatovala bylo jak jí máma táhla domů.