Annesi ve babasi yıllar önce ölmüş 17 yaşında bir genç kızdı asel arkadaşları ve çevresindekiler tarafından pek sevilmeyen biridir. Sevilmeme nedenleride fazla kilosu gözlükleri kısacası dış görünüşü . Ne kadarda saçma öyle değil mi ? Belki bir rahatsızlığı varda o kadar kilolu yada bir hastalık gecirdi de veremiyor kilolarini evet kimse bunlari düşün müyor sadece yargılıyor. Her sabah olduğu gibi iğrenç bir baş ağrısıyla ve lanet olası alarımın sesiyle uyandım alarma bir küfür savurup saate baktım okula geç kalıyordum her zamanki gibi.Hemen yatakdan fırlayıp banyoya koştum elimi yüzümü yıkadım dislerimi fırçalayıp hemen geçtim dolabımın karşısına dolabımda renkli bir sey bulamazsınız daha cok siyah renk hakimdir cünkü icimi disima yansıtmayi seven biriyim. Pembe renk sever çoğu kişi ama bana hep yapmacık gelir sanki her şey pembe gibi cıvıl... Hemen siyah bir tisort ve siyah bir pantlon gecirip sacımi dagınık topuz yapıp sabahki rütin islerimi bitirdim. Aynanın karsına gectigimde gün geçtikçe daha fazla kilo aldığımı fark ettim. Aslında dıs görünüse önem vermeyen bir insandım ama son günlerde kilo takıntım cıktı yada herkesin bana iyrenerek bakmasından bıkmstım da diye bilirim. Ben bunları düşünürken okula gec kalıcakım telefonumu ve cantamı alıp koşar adımlarla alt kata indim siyah vanslarimı giyip anahtarımı ve deri siyah ceketimi de alip evden ayrıldim. Evim okula uzak degildi aslinda kosarak 5 dakika yürüyerek 10 dakikaydi bn yürümeyi tercih ediyorum . Tefonumu cantamdan cıkarıp kulakligımi taktim ve Lana Del Rey - Dark Paradise yi dinleyerek yoluma devam ediyordum. Yagmur hafif hafif atiyordu tenimi oksarcasina .Yagmur beni hep hafifletmis ve iyi hissetrmistir. Sarki bitimiyle okuldaydim evet gec kalmistim ve ilk ders tarihti hic sevmezdim tarihciyi hoca bna resmen takmisti daha fazla oylanmadan sinifin kapisini acip iceri girdim hoca tip tip bakiyordu yine özür dileyip en arkadaki yerime oturdum. Tarih dersi oldugu icin sanirim bi sira uyuyor bir sira ise bir birlerine takiliyordu klasik sinif iste. Sinifta daha once görmedigim bi cocuk carpti gözüme mavi gozleri, simsiyah saclari ,keskin yüz hatları ve esmer teniyle cok yakisiklı duruyordu . Simsiyah giyinmisti siyah deri montu siyah tisortu siyah pantlonu ve siyah air maxi bu cocuk hosuma gitmisti. Ben cocugu süzerken zil calmis farkinda dahi degilim hemen gözlerimi önüme cevirdim oturdugum yerden kalkip cocugun yanina gitmek icin harektlendim .Sıranın önündeki sandalyeyi cevirip oturdum ve ismini sordum kalin erkeksi sesiyle yüzüme bakmadan tek bir agız harektiyle "okan" dedi. Ve göz ucuyla bana bakip iyrenmiscesine bir bakis atti. Cidden canim yanmıstı sırama gidip oturdum yanıma oguz geldi "Noldu yüz vermedimi balinag" diye dalga gecip gitti bu artik canimi yakiyordu. Herkes tarafından dışlanmak falan zor geliyordu artık bana. O gün diger derslere girmek yerine güzel bir spor salonu aradım evime yakın bir yerde yeni acılan bir spor salonu gördüm ve girip kaydoldum. Ordaki isimi bitirdikden sonra markete girip bir kac ivir zivir aldim morelimin düzelmesi icin gerekliydi bunlar.Aldiklarimi kasadan gecirip posetlere koydum kasiyer kiza iyi günler dileyip evimin yolunu tuttum eve vardigimda evimin kapısı aralıklıydı yoksa hırsız mı girmisti ? Hemen iceriye girip kontrol ettim ama hersey yerli yerinde duruyordu. Aman kendim untmusumdur diyip aldiris etmedim. Aldiklarimi tabaklara koyup TV nin karsina uzanip televizyonu actim. En sevdigim dizi TEEN WOLF baslamıstı filmin bitisine dogru bana bir uyku bastırdı televizyonu kapatip yukarı odama cıktım altıma pizzalı pijamamı üzerimede ayıcıklı kazağımı gecirip yatagıma girdim yastıgımın kenarında bir not "sen her halinle güzelsin aklindan cikarma bunu." kim yazmıstı bunu .Ve Bu nasıl buraya gelmisti ? Kafamda milyonlarca soru oluşmuştu bir anda . Biraz düsündükden sonra gözlerim kapanmaya baslamıstı iyice daha fazla daynamayıp kendimi uykunun kollarına bıraki verdim...
MERHABA , BAZİ YANLİSLARİM OLMUS OLABİLİR HEM TELEFONDAN YAZDİGİM HEMDE İLK KİTABİM OLUCAK İNSALLAH AMA YİNEDE OZUR DİLERİM VOTELERİNİZİ VE YORUMLARİNİZİ EKSİK ETMEYİNİZ. KAPAGİNİ HALA HAZİRLAMA ASAMASİNDAYİM BUNUNLA İDARE EDİCEZ BİR SÜRE +10 VOTEDE YB GELİCEK İYİ OKUMALAR ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~BÜYÜK DEĞİŞİM~
Random17 yasında annesiz babasız büyüyen ve dıs görünüsü yüzünden dalga gecilen bir genc kiz...Onun büyük askina ve degisimlerine inanamayacaksiniz belkide bu kitap tüm dıs gorünüsünden nefret edenler icip icin bir ümit kaynağı olacak...