T-- Harry, ce dracu sa întâmplat cu mine?
H-- Nimic baby,absolut nimic.
T--Nu mă lua cu dulcegării că nu-ți merge și spune-mi tot, acum!
H--Ai făcut un preinfart, era să mori...
T--Și de ce nu am murit? De ce am fost salvată? Mie scârbă de voi.
H--Tu ești proastă? Te auzi măcar? Eram în pragul disperări,eram în stare să mă omor, mai aveam puțin și dădeam în depresie și tu.. Pe tine nici nu te interesează de mine.
T--Ce modest, numai la tine te gândești.
H--În sufletul meu, în mine ești tu. Mi-aș da viața, prieteni și familia pentru tine, crede-mă. Știu că am greșit, dar..
T--Dar ce?
H--Îmi pare rău Taylor, sincer. Știi cum sunt băieți, curvari, dar m-am schimbat, pentru tine.
T--Harry nuștiu ce să spun,mi-e frică să te mai cred, mi-e frică să mă mai apropii de tine, mi-e frică.
H--Îți dau cuvântul meu că totul va fi altfel. Dă-mi o ultimă șansă și nu vei regreta.
T--Ceri prea multe, nu cred că mai pot.
H--Doar te rog
T--Ultima șansă Harry, ultima, nu-ți bate joc de mine că te omor.Harry zâmbește,un zâmbet pervers,și o sărută pasional, se urcă pe ea și începe să o muște ușor de buze, Taylor răspunde la avansuri cu satisfacție.
După ceva timp ușa se deschise era...
Nu am mai continuat povestea din 2014, sorry ::) but acum mă apuc de ea
CITEȘTI
Taylor&Harry
Teen FictionViața e perversă și se joacă cu tine fix atunci când te aștepți mai puțin.