1.bölüm ONU GÖRMEDEN ÖNCE

206 10 3
                                    

Multimedyadaki kişiler düzenleyici Rukiye Dündar
Yazar Nezaket Akkaya
Aktarıcı Betül zengin

Şapkalı yazar
Kapalı aktarıcı
Açık kız düzenleyici

17 yaşındaydım o kadar sakin o kadar güzel hayatım vardı ki , ne acıyı, ne aşkı, ne de kalp ağrısını bildim ama ta ki onu görene kadar onu görünce zaman durdu, kalp ritimim değişti ayaklarımın bağı çözüldü gülümsediğinde yanağında çıkan gamzesi o kadar güzeldi ki içimi ısıtıyordu, aşk mıydı bunun adı bilmiyorum yoksa sadece hoşlanma duygusumiydu bilmiyorum ama şunu biliyordum canı ne zaman yansa benimde yanıyordu, her şeyden herkezden kıskanıyordum adını bile başka birinin ağızından duymak istemiyordum çünkü ondan hoşlanıyordum bilmiyorum aynı hisleri hissetmiyordur ama ben şundan çok emindim ben ondan hoşlanıyordum onu görmediğim günler özlüyordum sesini duymadığım zaman deliriyordum bana gülümsemeyip başkasına gülümsediğinde canım yanıyordu ama onu seviyordum ne yapsada o benim sevdiğim adam...

--------------------------------------------------

~~TANIŞMA~~

Zamanın geçmediği bir dünyada kim yaşamak ister ki ? ben istemezdim her şey güzel her şey yolundaydı ama her zaman bir tarafım eksikti. Kalbimde bir boşluk vardı ta ki onu görene kadar okulun bahçesindeydik arkadaşlarımla konuşurken birden çarpıştık gözleri gözlerime denk geldi küçük bir gülümseme ifadesi yanağındaki gamzeleri içime huzur doldurmuştu sanki, güneşin verdiği ışıkla gözleri o kadar güzel parlıyordu ki beni gözlerinin içine haps etmişti yanımdaki arkadaşımın dürtmesiyle büyü bozulmuştu işte onu orada tanımıştım...

GÖZLERİN GÖZLERİME
DENK GELSİN Kİ
SEVİNCİM BİN KAT DAHA ARTSIN SEVDICEĞİM...

YAZAR: Nezaket AKKAYA Wattpa da aktaran:Betül ZENGİN
Düzenleyici:Rukiye DÜNDAR

ELVEDA ADAMIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin