3.Bölüm

97 6 0
                                    

~Ev Ziyareti ~ medyada mert atadoğan var

Beni eve ziyarete gelmişti biraz dağınıktım sanki yürüyen bir ölüydüm annem haber vermese onun karşısına ruh gibi çıkıcaktım. Hemen toparlanıp yatağıma geri girdim zaten o gelmeden kokusu gelmişti bile resmen kapalı olan gözlerim açılmıştı onun o güzel kokusu süzülmüştü odama o kadar heyecanlanmıştım ki elim ayağıma dolaşmıştı nefes alamayacak dereceye gelmiştim kapım aralandı ve ilk önce kafasını soktu içeriye sonrada bütün vücudunu elinde de bir demet papatya var dı ben papatyalara bayılırım nasıl biliyordu ki belki bir tesadüftü o güzel dudaklar aralandı ve mükemmel bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

"Geçmiş olsun prenses girebilirmiyim"dedi.

Allahım sana geliyorum bana prenses dedi. Konuşamıyorum öylece yatakta kala kaldım yanıma oturdu ben şaşkın surat ve mutlu bir sıfatla merte baka kaldım konuşamadım içimden ona bir sürü şey söylemek gelse de bunu kelimelere dökemiyorum sadece bakıyordum tekrar konuşmaya başladı.

"Ağrın var mı güzellik"dedi.

Ayyy bayılıcam şimdi sen bana güzellik dersen benim ağrım olur mu konuşma yeteneğim geri geldiğini hatırladım dudaklarımı araladım ve hem olumsuz şekilde kafamı salladım kekelememeye dikkat ederek konuştum.

"Hoş geldin ağrım da yok teşekkürler sorduğun için"dedim.

Konuştuk baya, eğlendik, film izledik, oyun oynadık, güldük onunla kahkahalarımız birleşince o kadar güzel bir tını çıktı ki ortaya hiç bitmesini istemedim hep böyle kalalım istedim gözüm mertin arkasındaki saat'te takıldı saat 7 olmuştu gitme vakti geldiğini anlıyınca birden gülümsememin yerini somurtan bir ifadeye bıraktı bu halimi mertte far etmiş olucak ki konusmaya basladı

"Evet balım gitme vakti geldi somurtma ama yarın yine buluşuruz"dedi.

O kadar mutlu olmuştum ki birden gülümsemem yerine geldi tamam anlamında kafamı salladım ve tam gamzesinden öptüm o da benim yanağımdan öptü ve kalktı görüşürüz sen kalkma dedi ve kapıdan çıktı gitti.

~~Akşam Yemeği~~

Akşam gelip çatmıştı bile ailem ile birlikte sofranın başında toplanmıştık her zaman ki gibi annem konuşmaya başladı.

"Kızım o gelen arkadaşı kimdi?"dedi. Ağızıma aldığım lokma boğazım da takılı kaldı öksürmeye başladım su içip lokmanın geçmesini bekledim ve konuştum

"Arkadaşım anne." dedim

Babam konuştu sonra

"Hanım ne ima etmeye çalışıyorsun arkadaşım demişti kız habire ne soruyorsun."dedi babam

Bir an kötü oldum gözlerim doldu izin isteyip odama gittim...

"O Gamzeler benim adamım sadece ben öpebilirim başka kızların gözü değse o gözleri yerinden çıkarırım ve ellerine veririm çünkü sen benim gamzelimsin."

OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN EMEĞİMİZİN HAKKINI VERİN LÜTFEN SEVGİLERLE DEĞERLİ INSANLAR...

YAZAR:Nezaket AKKAYA

AKTARICI:Betül ZENGİN

DÜZENLİYİCİ:Rukiye DÜNDAR

BIR SONRAKI BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ✋

ELVEDA ADAMIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin