I.

40 4 1
                                    

,,Tiffany , Zack ste zbalení?" kricala po nas mama.
,,Ano." ,,Aj ja."
,,Mami mozeme sa ist este rozlucit s Greyom?" ,,Ano ale o hodinu odchadzame tak sa ponahlajte!"
,,Dobre, ahoj." a odisli sme. Grey byva na rovnakej ulici takze sme tam boli rychlo.
Zaklopali sme. ,,Jej, vy ste sa prisli rozlucit" ,,Samozrejme na nasho kamosa by sme nikdy nezabudli!" ,,Podte dnu, mam pre vas nieco, co by vas mohlo zaujimat". Vosli sme dnu a Grey nas usadil na koberec. Priniesol svoj notebook a nieco zacal vyhladavat. ,,Aaaaaa, uz to mam " povedal po piatich minutach ,,Stoji tu, ze Horrortown je postaveny na nejakom cintorine a ludia co tam su pochovany vychadzaju na halloween zo svojich hrobov." ,,Prosim ta je to hlupost!" ,,To si myslis ty Zack. Nie je to tak vsak si to precitaj. Internet nikdy neklame". ,,Grey ty zase never internetu. Vsetko urcite pravda nie je." dodala som a tym som skoncila tento rozhovor.

,,My uz budeme musiet ist."
,,Budete mi chybat. Drzte sa." povedal Grey a objal nas. Objatie som mu opatovala a myslim si, ze Zack tiez. ,,Aj ty mne a velmi." sepla som mu do ucha.
,,Tak ahoj." povedal Zack a ja som mu zamavala.

,,Sme doma!" ,,Dobre, tak si dajte veci do auta." ,,Uz mame." ,,Dobre, sadnite si."
Ja som vsak este nesla do auta ale este raz som sa vratila do domu. Presla som si ho cely a nahrnuly sa mi slzy do oci. Udrzala som ich v sebe. Vysla som z domu, zatvorila dvere, zamkla a sadla si do auta.
,,Bude mi to tu chybat." povzdychol si Zack.
,,Aj mne."

Po asi troch hodinach cesty sme mali prestavku. Zastavili sme na pumpe, kde bola aj wi-fi. Vyuzila som to a napisala Greyovi.
Ja: Ahoj, sme na pumpe. Este mame asi 2 hodiny cesty. Uz teraz mi velmi chybas.
Na moje prekvapenie mi hned odpisal.
Grey: Aj mne velmi chybate :(. Tak stastnu cestu ;) . Neboj sa ved si budeme volat aj pisat :). Prepac musim sa ist ucit, ahoj.
Ja: Jasne, ze budeme. Ok, pa.

Sadla som si spat do auta a pokracovali sme v ceste.

,,Vystupovat!" zakrical ocko. ,,To sme uz tu?" spytal sa znudene Zack.
,,Tak deti vitajte v Horrortowne, toto je nas dom. Ja a mamina mame izby dolu. Hore je sest izieb. Kazdy si vyberte dve, jednu vacsiu a druhu mensiu na satnik. Tiffany, vyber si prva. " ,,Dobre oci."
Dom bol celkom moderny. Vysla som na horne poschodie, bola tam jedna obrovska izba, jasne, ze som si vybrala tu a jedna trocha mensia, ta bude asi Zackova. Ako satnik som si vybrala izbu hned vedla.
,,Uz mam, Zack pod si vybrat aj ty!"
,,No ved uz idem."
Ako som cakala, vybral si tu trocha mensiu ako je moja.

,,Zaack, Tiiiff, ideme na veceru. Podte dolu!"
,,Zatial tu nic nemame, tak pojdeme na pizzu."povedala mama.

Sadli sme si do auta a vyrazili sme.
Isli sme druhou stranou cesty, ako ktorou sme prisli.
Na konci nasej ulice je hrozostarsny dom s cintorinom a pri lese.
Naskocili mi zimomriavky. ,,No tak to bude zivot. Zaujimavy." pomyslela som si.

,,Aku pizzu si date?" ,,Ja chcem salamovu." povedal Zack. ,,Nie budeme mat syrovu." protirecila som mu. ,,Date si dve a nehadajte sa. " pokarhala nas mama. ,,Dobry den, aku pizzu si date?" ,,Tak prosim syrovu, salamovu, kukuricovu a sampinonovu." ,,Vsetko?" ,,Co si date na pitie?" spytal sa nas ocko. ,,Tak objednaj pomarancovy dzus." ,,Ja suhlasim." ,,Dobre tak este styri pomarancove dzusy." ,,Dobre bude to 15 dolarov." ,,Nech z paci." povedal ocko a dal peniaze predavacke. Zjedli sme pizzu a sli domov. Osprchovala som sa a isla som do izby vybalit si veci.

,,Uf, hotovo." Pozrela som sa von oknom.
O nie. Povzdychla som si. Mam vyhlad priamo na ten strasidelny dom.
Vsimla som si, ze sa svieti len v jednom okne. Bolo mi to podozrive.

Prekliaty HALLOWEENWhere stories live. Discover now