II.

27 3 0
                                    

,,Tiff, Zack chodte uz spat!" ,,Ale mami, este chvilu. Prosiiim." ,,Dobre, pol hodinu. Aspon mi mozete pomoct s vybalovanim krabic." ,,No mami, my ideme radsej spat. " povedal Zack a obaja sme bezali do mojej izby.
Sadli sme si na nafukovaciu postel.
,,Ten dom, pozri sa na neho. Tam na konci nasej ulice. Nahana mi strach."
,,Aj mne." Uz sme sa potom nerozpravali. Bola som unavena a skoro hned som zaspala.

Rano:
,,Tiff vstavaj a zobud aj svojho brata a pridtete na ranajky." Zobudila ma mama. ,,Okej mami. Hned sme tam.". ,,Zack vstavaj!" pichala som do neho. ,,No uz som hore, netukaj do mna. Co som pocitac?" ,,Nie ale vstavaj mame sa ist najest." Vytiahla som ho z postele a sli sme dolu.
,,Mami, nechcem byt drza, ale co a kde budeme jest?" ,,Ak si si nevsimla, ocko tu nieje, je v obchode a jest budeme tu."
,,Dobre."

O par mesiacov neskor:
Za tych par mesicov sme sa stihli uplne usadit. Mali sme uz vybalene a izby pripravene na byvanie. Chodime sem uz aj do skoly. Nasla som si asi dve kamaratky Emily a Lilly. Zack ma len jedneho kamarata Lucasa. Je to Lillyn brat. Aj ja ho mam rada. Emily surodencov nema. Vzdy vravela co by za jedneho dala. A ja som jej povedala, ze niekedy by som jej Zacka rada dala. Emily sice nema surodencov, ale jej rodina je celkom bohata. Lilly a Lucas byvaju dva bloky od nas, tym padom sa mozeme casto stretavat. Skoda je, ze Emily byva na druhom konci mesta. Ja, Lucas a Emily chodime do jednej triedy. Zack chodi do triedy z Lilly. Vsetci sme chceli byt spolu no ucitelia vraveli ze to nejde.

Po skole:
,,Hej ludia, co je to vlastne za dom na konci nasej ulice?" spytala som sa. ,,Neviem, nikdy sme sa o neho nezaujimali. Ale nepaci sa mi, tak ti radim aby si sa ani ty o neho nezaujimala." ,,No, ok."
,,Lilly musime ist domov, mama mi pisala. Mame este aj kruzok." povedal Lucas a aj s Lilly odisli.
,,Pojdeme aj my. Ahoj Em."
,,Caute."

,,Zack? " ,,Tiff?" ,,Prestan!" ,,Prestan." ,,Neopakuj po mne!" ,,Ok, tak co potrebujes?" Ja by som sa do toho domu chcela ist pozriet, alebo aspon z vonku si ho prezriet." ,,Aj mna to laka, ale co ak sa nam tak nieco stane." ,,A nemozeme si ho ist aspon pozriet tak po ceste?"
,,Myslim, ze by sme mohli." zmurkol na mna. ,,Super, dik."

Presli sme celu ulicu a zastali sme pred tym domom. Mal obrovsky pozemok, ale neviem ci sa to da nazvat zahradou. Okolo toho pozemku bol vysoky murovy plot, takze sme nic nevideli. Okolo vchodu a tej casti kde je dom, bol normalny plot.
Na celom pozemku boli vysoke stromy.

,,Spokojna?" ,,Neviem." ,,Musime ist, pod."
Obhliadla som sa este dozadu. ,,Zack, ten strom sa pohol!" ,,Ale prosim ta,to bol len vietor." ,,Nie on sa pohol cely." ,,To je hlupost. Pod uz."

Vecer:
,,Deti priniesli sme vam s ockom cinu, date si?" ,,Uz ideme." ,,Tiff, ideme vecerat." ,, Ja som uz dolu, Zack." zasmiala som sa.
Pribehol aj on a spolu sme sa najedli.

,,O tri dni je halloween, mate uz masky?" spytala sa mama ked sme dojedli.
,,Ja si uz pripravujem."
,,Ja este nemam, ale uz viem co budem."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 25, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Prekliaty HALLOWEENWhere stories live. Discover now