İzmir'de doğdum ama İzmir'de ne bir fotoğrafım var ne bir anım. Yani ben hatırlamıyorum işte. Çok küçükmüşüm Amerika'ya gittiğimizde. Şimdi oraya halamlara kalmaya gidiyorum. Annem trafik kazası geçirdi. Ben on yaşındayken. Babam ise geçen yıl öldü. Kuzenlerimde kaldım ama onlara yük olmak istemedim. İzmir'de çalışıp yeni ev almayı düşünüyorum ama bi süre halamlarda kalıcam.
Halamlara gittim falan filan sonra ilanlara baktım ve bir kafeye gittim. Orada bayan garson aradıklarını söylediler.
Ben olabilirim dedim. Önceden deneyimim vardı ne de olsa..
Garson seçildim filan.. Off amk ya sanki başkan seçimi yapıyoz.
Allam allam.
Kafeye oturdum fln.
Bi bahtım bi jujuk beni kesiyo.
'Aman tanrım didim'
Allam tam yemelik! Coh tatlı laan.
Allam ck tobe ck.
Yanıma geldi oturabilirmiyim dedi. Bende olur dedim tabi. Götüm bokuma karıştı laan. Kekelicem sandım ameka. Bölede küfür ederim. (Maşallah) (Allahu Ekber)
Herneyse tanıştık fln numaramı istedi verdim. Napıyım 'Askm ck hzl gdyrz' fln mı diyim napıyım hı? Napıyım?
Öyle klasik şeyler. Ama sonu klasik değildi!? Amk naptım ben!?!?
Sikin beni biri beni siksin lütfen!?
Lan giderken çocuğu öptüm lan!?
Sikseler yapmazdım.
Walla ymn ediyom (ck tobe lutfn)
Utanarak gittim. Piçjoy sırıtıyo arkadan. Biri beni siksin lütfn. Biri siksin beni.
Arkadaşlar ilk bölüm olarak kısa yapmak istedim umarım beğenirsiniz neyse hadi öptüm by :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir İzmir Hikayesi
Teen Fictionİzmir'lisin ama İzmir'e ilk defa geliyorsun? Ne yapardın?