Vanuit dioni:
Ik: babe verleid me
V: wat zei je ik zat niet opteletten je vrienden zoenen met me bff's
Ik: ik zei babe verleid me
V: oké
Valerie draait een kwartslag bij en slaat haar benen om me heen
Dan verluistert ze in me oor.
Babe wat wil van me,hoe kan ik je verleiden. Babe wat moet ik doen om je zien weg te smelten.
Ik denk niet na trek haar nog dichter tegen me aan. Ze verluistert in me oor.
Babe vertel me wat je van me wilt vanavond.
Ik verluister terug alles wat je te bieden hebt.
Ze verluistert is goed babe.
Ze geeft me eerst een kus op me oor gaat van me af en pakt me hand ze trekt me mee naar de dans vloer.
Ik: Omg
V: wat ??
Ik: dis z'n nummer waar je dicht tegen me aan kan dansen.
V: haha ze danst tegen me aan alsof ze met lijm aan me vast zit geplakt zo dicht danst ze op me ze trekt me terug mee naar de lounche we gaan op een bank zitten ze slaat d'r bennen weer om me heen
Ze verluistert nu begint het verleiden pas echt.
Ze gaat nog dichter op me zitten.ze pakt me handen den schuift ze naar hasr kont ze verluistert doe wat je niet laten kan ik weet dat je je handen onder me rokje wilt plastsen.
Ik:Dat wil ik inderdaad
V: doe maar ze gaat met een hand door me haar en dan zoent ze me ik kan het niet laten en knijp in haar kont ze krijgt daardoor volgens mij een idee ze kust me in me nek. Dan voel ik haar handen op me kont rusten ik zeg je mag alles doen om me te verleiden babe.
ze zoent me weer dan voel ik haar handen me broek in gleiden mijn handen zitten onder haar rokje. Dan gebeurt het. Ze zoent me ik kan alleen maar genieten ze zoent me echt lang.
Ik hoor jai zeggen.
Lies is valerie dioni aan het verleiden.
Lisa antwoord ja maar ze is overgegaan naar haar extrwem verleid methode en ze dpet niet vaak haar handen in de broek van de jongen die ze verleid. Ze lopen een eindje van ons vandaan dan trekt val terug.
V: heb ik je genoeg verleid babe
JE LEEST
verleiden
Fantasyft. Dioni jurado - gomez (b brave) het gaat over uitgaan, jongens verleiden, lol en love