Letter teen: tarziu

206 30 10
                                    

Draga Cara,

Astazi e ziua cea mare. In jumatate de ora autobuzul ajunge la destinatie. Sunt plecat de zece zile de acasa. Prieteni, parinti si chiar si profesori m-au sunat. Sunt ingrijorati. Incep sa inteleg de ce ma urasti dar ma si iubesti atat de mult.


Ti-a dus cineva dorul, inafara de mine? Stiu ca asta suna prostesc , nebunesc. Stiu de ce te comportai asa , mi-am dat seama. Nimeni nu te oberva iar faptul ca eu nu o faceam pe tine te macina si mai tare. Infigeam cutitul in rana ta mai mult facandu-te sa sangerezi.

Astazi nu imi mai pasa de nimic . Mi-am dat seama ca ... poate ca eu eram cel ''observat'' de toti dar nimic mai mult. Nu sti cum e sa fi in locul meu asa cum nici eu nu stiu cum e sa fiu in locul tau.

Niciodata dar niciodata nimeni nu mi-a fost alaturi cu adevarat.

Ce imi mai doresc acum? Ca in momentul in care vei citi asta sa fim impreuna. Sa iti dai seama ca indiferent cat de mult te-am ignorat te-am iubit si te iubesc si acum.  

Sper sa te gasesc pana nu e prea tarziu.


Cu drag, Harry

Si mie imi vor lipsi astea.

Melodie: Kodaline-Better


Ultimul capitol din acest volumul in voi pune mai tarziu. Ce credeti ca se v-a intampla? O v-a gasi sau v-a fi prea tarziu pentru asta?


Ely's out.


Teen Letters volumul I + volumul II H.S.  F.F.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum