KUALA LUMPUR, MALAYSIASong Ji Hye POV
aku menonton televisyen yang bertajuk running man. Salah seorang ahli running man merupakan kakak kandungnya.. mesti kamu semua dapat teka kan?? Semestinya Song Ji Hyo.. sekarang ni, aku terpaksa tinggal di malaysia buat sementara waktu kerana shootingku yang dijalankan di Malaysia.. aku merupakan pelakon remaja yang boleh dikatakan popular kerana masih berumur 15 tahun. Managerku mendekatiku dan menergahku menyebabkan aku terlatah..
"Mianhae , jihye yah .. tak sengaja." Wobin meminta maaf atas kesalahannya.
"Gwaenchana .. ini salah saya juga sebab mengelamun. Waeyo?" Tanyaku.
"Hari ini ji hye ada last shooting di damansara.. after that, you can go back to korea and shoot the shooting of running man with your sister.." jelas woobin.
Ji Hye tersenyum apabila mengetahui bahawa dia akan pulang ke korea dan bertemu unninya, Song Ji Hyo.SEOUL, KOREA
Song ji hyo pov
Aku bergerak ke arah kereta dengan tergesa-gesa kerana menyedari bahawa peminat mulai mengenaliku. Aku bukannya nak lari tapi malas nak bersoal jawab tentang monday couple. Monday couple hanya sekadar rekaan running man dan bukannya real couple. Aku hanya berjumpa dengan gary oppa ketika shooting dan meeting running man sahaja. Memang jarang aku berjumpa dengan gary oppa atas kesibukanku.
'Song Ji Hyo!!" Panggil peminatku berkali-kali. Aku buat tak endah sahaja dan berpura-pura tidak mendengarnya. Aku masuk ke dalam kereta dan bergerak meninggalkan mall itu.P/s: how about my story?? Thi ss is my first story.. please comment so that i can repair my story to be more exciting..