Bab 2

66 3 0
                                    

Song Ji Hye POV
Wobin manager bergegas ke ruang tamu setelah menerima pnggilan dari antarabangsa yang semestinya korea. Dia menyerahkan telefon itu kepadaku. Aku mengangkatnya dan terkejut apabila mendapat panggilan drpd eonninya, song ji hyo.
"Eonni,bogosseposseo!"jeritku
"Me too! Bila balik korea?"tanya song ji hyo.
"Next week.. x sbr nk jupe eonni.."
"Keorom, eonni pergi dulu lah. Eonni ad shooting running man sekarang ini.."
"Chincha? Kereom, annyeong!! Saranghae, eonni!!"
Orr! Arraseo.. saranghae!" Ji Hye meletakkan telefon bimbitnya dan bergegas ke biliknya dan bersiap sedia untuk interview tentang drama yang ditayangkan sebelum bertolak pulang ke korea.

Third person POV
KOREA
Semua ahli running man menunggu ketibaan song ji hyo..
"Mana noona niey?? Asyik lmbt jew .. dia ni tak reti tngop jam ke??" Sungut kwang soo.
"Kau bukan x knl jihyo.. asyik tidur jew!!"sambung haha pula..
"Korang ni asyik kutuk orang je.."marah ji hyo dari belakang ambil mengetuk kepala Lee Kwang Soo dan Ha Dong Hoon(Haha)
mereka terkejut sambil terlompat menyebabkan yang lain hanya ketawa..
"Tu larh blsnnye klu asyik kutuk org jee.. kan di kn kne...!"sahut Ji Hyo smbil menunjukkan muka yang garang..
"Alaa, noona.. mianhae! Cheongmal mianhae..!" Sahut Kwang soo sambil memohon maaf.. haha pun memohon maaf ..
"Guys, palli .. shooting dah nk start!!" Jerit Myuk PD ..
"Arasseo.. but you two have to treat me and the others dinner after shoot!" Ujar Ji Hyo smbil tersengih..
Kwang Soo Dan Haha menggeleng-gelengkn kepala smbil menyarankn sesama sndri untk blnja mkn..
Mereka smua pun brsiap sdia stlh Myuk PD memnggil mrka buat kli kedua...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 06, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Siblings of Song FamilyWhere stories live. Discover now