giriş

65 7 5
                                    

Hayatta yaşamak için mücadele edenler var ama ben bunlardan olmayacağım ... çünkü ben yaşam ile ölüm arasında kalıyorum ... Kış bitiyor herkes yeni aşkların peşinde , fakat ben aşık olmaktan korkanlardanım . Herkes beni konuşuyor bu kız hastamı diye , fakat ben ne yaz ne aşk ne de kiraz ağaçlarını istiyorum... ben farklıyım çünkü yalnız olmaktan hoşlanıyorum . Şimdi ise kendi hayatımı yaşıyorum kim bakarsa baksın...

Dışarda şiddetli bir yağmur ben ise sokakta yürüyorum . Islanmaktan korkmazdım ve bir mağaza nın önünde duruyorum ve üstümdeki le re bakıyorum . Böyle olmaktan gerçekten mutlu muyum ?...ve yürümeye devam ettim . yağmurun şiddetinden koşan kişiler bana çarpmak zorundalar öyle değilmi ?yağmurun şiddeti yavaş yavaş azalmaya başladı . en yakın arkadaşımın gitme vakti gelmişti. koşarak eve gidiyorum. Aslında insanalar yağmurdan kaçar fakat ben güneşten kaçıyorum. hayır vampir filan değilim . Evin önüne geldim tam zamanında yağmur durdu . Asla evin kapısını kilitlemem , diyorum ya herkes beni hasta zannediyor . Aslında hasta olan bir kıza göre böyle bir evin olması biraz toaf çünkü kimse benim içimi bilmiyor . Aslında benimde herkes gibi hayallerim vardı ta ki psikolog olana kadar...

Salona girdim benim dizaynım odanın her yeri ayna .Kendimi aynalara karşı deniyorum acaba ne zaman deliririm ? yoksa çoktan delirmiş miydim ?... Odanın ortasında oturuyorum yerde . oturduğum yerde ayna . Bazen delirdiğim oluyor bunun nedeni de belli insan yalnız olunca aynalarla konuşuyor . Bu benim için iyimi yoksa kötümü bilmiyorum zaten bunun için böyleyim... Benim favori uyku saatim sabah , geceleri ise uyanık olmayı daha çok seviyorum .Bunun nedeni güneşi düşmanım olarak görmem . Böyle olan tek ben değilim aranızda yüzlercemiz var ...



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

psikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin