1515
Petrecerea contelui Walmark era pe cale sa inceapa. Ma aflam in fata scarilor intampinand fiecare invitat ce sosea in conacul Walmark. Era cea de a saizeci si sasea aniversare a contelui dat fiind faptul ca eu si fratele meu vitreg Damon am fost invitati , facand parte din familile fondatoare. Aruncam priviri disperate incercand sa analizez de la departare fiecare persoana ce cobora din trasurile ce ajungeau rand pe rand in fata scarilor din marmura ale canacului. Atentia mi-a fost atrasa de catre o trasura ce tocmai sosise. Din ea cobora chiar Sofia , persoana pe care o asteptam.Purta o rochie de seara corai , ce se asorta perfect cu corsetul si palaria de o culoare aurie acompaniate de o pereche de manusi negre. Parul saten ii cadea in cascade pe imeri , facandu-ma sa zambesc vazand-o ca deja era la jumatatea scarilor. Sofia avea o frumusete rara. Era cu adevarat o femeie frumoasa , de care cred ca m-am indragostit in secret. Nu am realizat cand a ajuns in fata mea de abia atunci cand mi-am simtit buzele sarutandu-i materiarul manusei stangi ceea ce se dovedea fiind o matase scumpa.
-O onoare sa va intalnesc la aceasta petrecere , domnisoara Edwards.
Spun uitandu-ma gentil in ochii ei de un albastru oceanic.
-De asemenea , domnisorule Salvatore.HEIIIIIII ! Ce faceti ? Okay deci am enspe mii de povesti pana acum pe care le-am inceput doar si de publicat ioc. Dar de asta chiar o sa incerc sa ma tin pentru ca ador ideea. Si daca nu ati observat sunt obsedata dupa TVD , eh asta-i viata. Va intrebati de ce pe Zayn il cheama Salvatore ci nu Malik ? O sa aflati mai tarziu , va promit. Pana atunci va tin in suspan. Si DAMON FRATELE LUI ZAYN ? Ma considerati nebuna si stiu ca ziceti ce mama naibii e in capul meu , dar in capul meu e o chestie foarte misto asa ca shhh , promit ca o sa va placa. Va pupppppp❤️
CITEȘTI
500 Years After- Zayn Malik
VampireMilenii la rand , vampirii au fost vazuti ca fiind niste creaturi periculoase , niste greseli ale universului care pot sfida moartea din nou si din nou. Vrajitorii , vampirii si varcolacii sunt cei care apartin inca din cele mai vechi timpuri. Erau...