BAB 6

44 4 0
                                    

"Arghh!! tak guna punye flight ko tak tunggu pun aku ekk kurg ajr betul isyhh hang tak knl lagi bapak aku siapa arghh!!"aku mengumam sambil jalan ke pintu untuk keluar."you knpe? dh terlepas ke flight you?".bederau darah aku apabila suara itu tegur aku siapa lagi kalau bukan si ryan tu...aku mengelap sedikit air mata yg mahu keluar.dan menetang mata ryan."knpe you?"."hurmm flight dh tinggal kan i arghh i nk ckp ape kt mak i..".sob..sob..ryan dh gelabah apabila aku mahu menangis.

Ryan menarik tanggan aku ke tempat yg tersembunyi sedikit."knpe you tak ambil next flight ?"."macam mana nk ambil next flight .you tahu next flight esok pagi baru ade..."sob...sob..sob..."erkk you jgn menangis i rasa bersalah lah...".pujuk ryan untuk berhentikan aku dari menangis."asl pula you nk rasa bersalah pulak".jawab aku dengan suara ade tak de je...malunya.."erkk okey you tunggu sini jap..".aku hanya menganguk sahaja arahan si ryan.aku melihat dari jauh ryan menelefon seseorg.aku biar kan sahaja dan sambung menangis sob..sob...sob...

Ryan datang ke arah aku smbil tersenyum comelnye...bangis aku kurang apabila ryan senyum ke arah aku lega rasa nya..."erkk you jom follow i".aku yg sudah berhenti menangis hanya mengikut sahaja."hurmm you tunggu sini jap i nk ambil kereta i..kjap ekk?".aku hanya menganguk sahaja apa dia nk buat pun aku tak tahu...

"erkk hai you know rayyan zafran?".aku ditanya sekumpulan perempuan yg tiba-tiba datg dari mana enth.."erkk who rayyan zafran ?".jawab aku.mana aku knl rayyan yg aku knl ryan je tu pun aku dengar kat mak cik-mak cik yg bising kat jalan raya tpi mak cik tu jerit ryan kan bukan rayyan kan?."erkk ah! He at that car.".aku melihat budak tu tunjuk ke arah kereta aventador biru tu kan kereta ryan."ouh his name rayyan ekk?".tanya aku."aikk you dont know rayyan?".soal semua budak itu dengan pelik ."erkk i dont know her but i just meet him.... just that...".jawab aku teragak-agak

Tiba sahaja kereta aventador si ryan di dpn aku dia menyuruh aku masuk.aku hanya menurut sahaja.sesudah masuk aku melihat org di aiport semua berbisik antara satu sama yg lain.aku hanya membuat bodoh sahaja..dlm perjalan kami hanya di temani radio sahaja."erkk budak-budak tadi buli you ke?".tanyanya"ekk tak de lah di just tanya psl you je..".jawab ku."ouh and you cakap ape je?".tanya nya."ekk i ckap i tak tahu nama you and i just meet you like that je..tak lebih knl pun..."tambah aku sje nk perli.dia mana pernah nk tanya pasl aku pun..aku je yg beria-ia nk tahu soal die..."ouh i see..".tenang je dia jawab..i like it hihihi..."erkk you nk bawa i kt mana ni?" tanya aku dh lah tak tahu nau negeri org ni.klo die nk ape-ape kan aku macam mana ouh no atau dia nk jual aku oh no!!.erkk sarah ko dh knepe selalu fikir bukan-bukan ni..."erkk you kata nk balik malaysia right i pun nk balik malaysia sbab i ade kerja nk selesai kat sana and you boleh tumpang ngan i..you can trust me i tak akan buat apa-apa kat you pun.."terang die.."ouh sekarang kita nk pergi mana ni?"tanya aku."kite pergi tempat kediaman i .."."erkk tapi ni bukan jalan ke hotel tu...".beza nau jalan nk ke hotel five star tu.."erkk tu bukan tmpat i.i dtg kat situ just nk cek hotel tu je..."jawab nya.hemm mengalah kan die tu ceo hotel tu pulak nk cek-cek bagai...lain lah die ceo hotel tu...."ouh i see.."

Ouh ye ke?Where stories live. Discover now