Part 2, Story 2.

59 5 7
                                    

~Next day

Amal POV
'Hallelujah' zucht ik en ik ga op m'n zitten. Eindelijk is Manal weg en heb ik haar kamer. Wat ook betekent dat ik een eigen inloopkast heb en badkamer. Och, wat is het leven toch geweldig. 'Sow, dat is dan ook weer klaar' zegt Kaj en hij komt naast me zitten op het bed. 'Ik ben zo moe' zeg ik moe en ik laat me achterover op het bed vallen. 'Hoezo moe? Je hebt niks gedaan' zegt Kaj en hij staat op. 'Ja, ik heb niks gedaan behalve m'n kast opgeruimd. Weet je wel hoeveel moeite dat is' zeg ik. Ik wil opstaan wat moeilijk lukt omdat ik geen buikspieren heb. Ik strek m'n handen uit naar Kaj als teken dat hij me omhoog moet helpen. 'Hoe dan ook, ga douche we gaan ergens heen' zegt Kaj. 'Moet ik perse douche? Ik kan me ook gewoon omkleden' zeg ik. 'NEE, je stinkt ga de douche in' zegt Kaj en hij duwt me van het bed af. 'Hup' zegt hij en geeft een klap op m'n kort waardoor een klein gilletje m'n mond verlaat. Ik loop de douch in en zet het water alvast warm. Ik kleed me uit en wil net de douch inlopen als ik bij m'n middel word gegrepen. 'Jij kan mij verleiden' fluistert Kaj in m'n oor. Ik voel z'n blote boven lichaam tegen m'n koude blote rug. Hij duwt me voorzichtig de douch in en zelf verlaat hij de badkamer. Waarschijnlijk was hij bezig met omkleden. Ik was m'n haar en lichaam en scheer me daarna nog even. Jah, niemand wil een vriendinnetje met bavianen benen. Na 10 minuten stap ik de douch uit en trek ik m'n nieuwe roze met witte kant lingeriesetje aan. Ik loop m'n kamer weer binnen en zie dat Kaj al een outfit voor me heeft klaargelegd. Wat bestaat uit een korte broekje met een witte crop top en een Chinese ding. Ik trek ze aan en daarbij m'n witte adiddas superstar. Ik kam m'n haar door met een föhn en maak er een schuine vissengraat in. Ik doe m'n dagelijkse make-up en spuit wat parfum op. Ik pak m'n tas en doe er mijn spullen in. Ik loop naar beneden waar ik Kaj aantref luierend op de bank met een blikje energie. 'Gaan we nog of hoe zit dat?' Vraag ik. 'Wacht nog even' zegt Kaj. 'Sta op, jij lelijke dikzak. Ik heb me niet voor niets aangekleed etc' zeg ik en ik probeer Kaj van de bank af te halen. Wat bijna niet lukt. 'Hoeveel weeg jij man?' Zucht ik en ik laat hem los. '60' zegt Kaj. 'In je dromen misschien' zeg ik en loop naar de deur. 'Als je binnen 10 seconde niet naast me zit in de auto ben jij degene die gaat trakteren op Mac' zeg ik en loop naar de deur. Ik tel de secondes en na 8 seconde zit hij naast mij in de auto. '8 seconde, goed gedaan, Maar je gaat nog steeds betalen' zeg ik en ik start de auto. 'Echt niet' zegt Kaj terwijl hij zijn schoenen aantrekt. 'Gaan we nog wel zien' zeg ik en ik rij aan.

Meryam POV
Als ik thuis kom van het voetballen, loop ik rechtstreeks naar de douch. Ik zet de douch koud aan en kleed me alvast uit. Ik stap onder de douch en was m'n hele lichaam. 'Heerlijk dit' mompel ik als het koude water over me heen voel stromen. Ik was m'n haar nog snel en kam nog eens door en stap dan onder de douch vandaag. Ik droog me af en trek een onderbroek en bh aan. Ik trek een witte hemd aan met daarboven een witte blouse daarbij trek ik een beige skinny broek aan met beige glans ballerina's. Ik föhn m'n haar droog en kam het nog door. Ik doe wat haar-mousse in me haar en kam het nog een keer door zodat de mousse zich goed over m'n haar verspreid. Ik doe m'n haar in model en spuit er dan wat haarlak over. Ik doe m'n dagelijkse make-up op en spuit vervolgens nog wat parfum op. Ik doe wat sieraden om en pak m'n Louis Vuiton tas en door er m'n benodigdheden in. Ik pak m'n telefoon en doe m'n oortjes in. Ik zoek een liedje op en zet het op. Ik pak m'n portemonnee en sleutels en vertrek uit de deur. Ik ga lopend naar de Albert Heijn om wat boodschapjes te doen. Ik pak m'n benodigdheden voor een portie Nasi en loop door naar de snoep afdeling. Tot mijn verbazing zie ik daar Dioni. Achja, negeren dan maar. Ik doe net alsof ik hem niet zie en pak wat lekkers. 'Hey' zegt Dioni en ik draai me naar hem om. 'Hey' zeg ik en kijk verder voor snoep. 'Alles goed?' Vraagt Dioni. 'Ja prima, met jou?' Beantwoord ik zijn vraag. 'Zou je me geloven als ik zeg dat het goed met me gaat?' Vraagt Dioni. 'Hoe bedoel je?' Zeg ik en ik keer me om naar hem. Ik schrik als ik zie wat er met z'n gezicht. 'Dioni, hoe........wat?' Stotter ik. 'Ruzie met m'n vader, met een paar klappen' zegt hij. 'Ja, een paar rake klappen' zeg ik en kijk goed naar z'n gezicht. 'Waarom ben je niet naar de dokter gegaan ofso?' Vraag ik terwijl ik verder loop met Dioni naast mij. 'En dan zeggen dat ik ben geslagen door mijn vader nee dankje' zegt hij. 'Dioni, serieus ik denk dat je vader je neus heeft gebroken ofso' zeg ik en pak nog wat energie blikjes. Ik loop verder naar de kassa om af te rekenen. 'Maar waarom ben je hier gekomen en niet buiten ofso?' Vraag ik. 'Weet ik veel, ik ben ook weer niet de slimste'. Ik betaal m'n boodschappen en loop naar buiten. 'Meryam, kan ik aub een paar dagen bij jou blijven?' Vraagt hij en ik kijk hem raar aan. 'Ja, ik weet het is raar maar ik kan nu echt niet naar huis gaan en nog meer klappen ontvangen' zegt hij. 'Vooruit dan' zeg ik en we lopen verder naar mijn appartement. Ik maak de deur open van mijn appartement en leg de boodschappen in de keuken. 'Schoenen in de hal uit en zitten op de bank, ik kom er zo aan' zeg ik en loop naar m'n slaapkamer. Ik trek m'n  broek uit en ga voor een losse zwarte lange rok. Ik wissel m'n ballerina's in voor sandalen aangezien mijn tenen gingen zweten. Die skinny broek plakt zo erg wauw. Ik doe m'n haar in een hoge staart en spuit nog wat extra parfum op. Ik loop weer terug naar de keuken en zet de boodschappen op de juiste plaats. 'Dioni, trek je schoenen aan ik breng je naar iemand toe' zeg ik. 'Waarom moest ik dan m'n schoenen uit doen?' Vraagt hij. 'Niet klagen, opstaan' zeg ik en pak m'n tas weer. Dioni trekt z'n schoenen aan en we lopen weer naar de beneden. Ik pak m'n scooter en rij met Dioni achter op naar Manal.

Dioni POV
Als we bij Manal aankomen loopt Meryam meteen naar boven aangezien de sleutels heeft. Als we bij de deur van Manal haar appartement komen belt ze aan. Na een minuut wordt de deur open gemaakt en zie je daar een beeldschone Manal die lacht van oor tot oor tot dat ze mij ziet. Wat aangenaam. We lopen naar binnen en ook weer bij Manal moeten de schoenen worden uit gedaan in de hal. 'Manal help hem met z'n gezicht' zegt Meryam en loopt de keuken in. Manal loopt de voorraad kast in en komt terug met een verbanddoos. Ze legt de verbanddoos naast me neer op de bank en loopt weer naar de keuken. Ze komt de keuken weer uitgelopen met een coolpack. 'Ben je vandaag weer gaan voetballen?' Vraag ik als ze mijn gezicht aan het behandelen is. Ze beantwoord me vraag met een knik en verder niks. 'Met wie?' Vraag ik en op dat moment komt Nate de woonkamer binnenlopen zonder trui. 'Manal heb je nog......' Zegt hij maar hij stopt midden in de zin als hij mij ziet. 'Klootzak' mompel ik. 'Gedraag je eens' zegt Manal. 'Wat wou je vragen?' Vraagt ze aan Nate en ze draait om naar hem. 'Of je een T-shirt of een trui hebt' zegt Nate. 'Nee ze heeft er geen, je heus wel zo blijven niemand zal het erg vinden' zegt Meryam en Manal lacht. 'Ja, wacht even ik pak hem wel even voor je' zegt ze en ze loopt samen met Nate der slaapkamer in. Een klap van jaloezie krijg ik als ze samen hoor lachen in haar slaapkamer. Na een paar minuten komt ze terug en gaat ze verder met m'n gezicht. Als ze klaar is zegt ze dat ik de coolpack op m'n neus moet houden. Ze wilt net opstaan als ik der vastpak bij der pools. 'Ik mis je' zeg ik en kijk der diep in der ogen aan. Ze kijkt me aan met tranen in der ogen en ze wrummelt der zelf uit mijn greep. Ze loopt de keuken in waar Meryam ook zit. Na 10 minuten komt Meryam de keuken uitgelopen. 'Kom we gaan' zegt ze en ze loopt naar de hal om haar sandalen aan te trekken. Ik volg haar en trek m'n schoenen aan en verlaat samen met Meryam het appartement nadat ze Manal gedag heeft gezegd. Jaloezie blijft in mij lichaam zitten als ik er aan denk dat Nate nog steeds bij Manal is.
~~~~
New part.
Next one at:
6 votes and 3 comments
Love,

Why? 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu