Konečně víkend!Pomislela jsem si.Hned jak jsem vstala šla jsem do kuchyně,kde jsem si namazala rohlík s nutelou a pak k televizi a pustila si Óčko.Zrovna hrála písnička Celibát od Slzy.Tam hraje Petr Lexa nebo taky Hoggy.Mám ho hrozně ráda a chtěla bych se s ním někdy potkat jenže to asi nepůjde protože mě má máma nikam nepustí.Ale nechtěla jsem si kazit den tak jsem si došla pro svůj Iphone 6s plus.To je nejnovější model od Applu a rodiče jsou docela bohatí takže mi koupí skoro všechno.Hned vydím upozornění že Hoggy přidal nové video.Zapnu ho a směju se od začátku do konce.On je tak boží.Na konci videa mluvil o nějaké akci,co se bude konat v Praze.Navíc asi jen 5 km od mého bydliště,takže bych to měla jen kousek!Hned běžím do máminy ložnice ale zůstanu stát ve dveřích,když vidím že vedle mámy spí nějaký cizí chlap.Práskla jsem dveřmi a utíkala po schodech dolů.Za sebou jsem jen slyšela mámin hlas "Barčo počkej!".
Nechtěla jsem to ale poslouchat.Rychle jsem si oblékla džíny a na tričko od pyžama si dala šedou mikinu.Nazula jsem si pohodlné tenisky a vyběhla z našeho bytu.Když jsem byla venku tak jsem to vzala rovnou na nejbližší zastávku a tam nastoupila na autobus.Koukala jsem z okna a snažila se nebrečet.Jak mi to máma mohla udělat?!Sama mi zakazuje abych si našla kluka a pak spí s cizím chlapem.Táta je momentálně na pracovní cestě,takže už je asi přes týden pryč.Jela jsem skoro na druhou stranu Prahy a tam vystoupila.Zjistila jsem ale že nemám mobil.No co aspoň mě máma nebude otravovat.Byla jsem na mámu tak naštvaná že jsem jen šla neznámo kam až jsem zjistila,že jsem došla do nějaké odlehlé uličky.Nevěděla jsem kde se nacházím a začala zmatkovat.Než jsem se nadála tak se na druhém konci uličky objevyl hrozně divnej chlap.Tep se mi zrychlil a málem jsem omdlela.Kráčel přímo ke mě.
"Co ty tady tak sama?" zeptal se mě oplzle a vzal mě okolo ramen.Nejradši bych mu naflusala do xichtu,ale nedovolila jsem se to. "Nechceš mi udělat radost?"
"Nechci!" zakřičela jsem na něj a dupla mu na nohu takže mě pustil.Rozběhla jsem se pryč a doufala že mu uteču.Jenže to jsem se mílila.Hned se za mnou rozběhl a srazil mě k zemi. "Ty krávo jedna!" dal mi facku a hned si začal rozepínat zip u kalhot.Byl těžký a já se nemohla zvednout.Začali mi téct slzy a připravovala jsem se na to nejhorší.Když v tom se ozval hlas který jsem odněkud znala.
"Vypadni od ní ty úchyle!" zakřičel a chlap se ze mě hned zvedl.Nejdřív se na mě hnusně zatvářil ale pak se konečně dal na útěk.Oddychla jsem si.Otočila jsem se se slzami v očích na svého zachránce.A najednou jsem ho poznala.
Takže čau lidi tohle byla první kapitola mojí první story :) Měla jsem teď hodně věcí do školy takže jsem jí vydala až teď.Snad se vám líbí a nezapomeňte zanechat komentář!Nová kapitola bude již brzy!
ČTEŠ
V zajetí lásky /HOGGY
FanfictionCo se stane když se dívka,které je 14 zamiluje do youtubera Hoggyho,neboli Petra Lexy? Má u něj nějakou šanci? Všechno se dozvíte v příběhu!