Merhabalar !
Uzun zaman sonra ne yazsam, nasıl başlasam, Her Şarkı Bir Öykü'yü - yeni bebeğimi- sizlere nasıl anlatsam diye düşünürken bir de baktım çoktan yazmaya başlamışım bile...:)
Öncelikle hepinizi özlem ve sevgi ile kucaklıyor ve selamlıyorum :)
Aradan benim açımdan oldukça uzun bir zaman geçse de şu an kendimi sanki buralardan hiç yok olmamışım gibi hissettim. Böyle hissetmemin sebebi de desteğini benden hiçbir zaman esirgemeyen canım okuyucularım sanırım...
Söylemem gereken çok şey varken nedense hiçbir şey gelmiyor aklıma...Bu nedenle de fazla uzatmadan yeni kurgum hakkında biraz bilgi vermek istiyorum sizlere.
Her Şarkı Bir Öykü , uzun zamandır kafamda canlandırdığım ve başlamak için sabırsızlandığım yeni nefes alma aracım diyelim :) İsimden de tahmin edebileceğiniz gibi sevdiğim ve bende izi olduğuna inandığım şarkılara; ritmlerinden, sözlerinden ve kliplerinden ilham alarak kısa hikayeler yazacağım. Şu an elimde bir liste var ve buna göre ilerlemeyi düşünüyorum. Ama tabii ki istekleriniz varsa onları da değerlendirmek isterim :)
Hikayeler biraz uzun olacağı için iki kısıma ayrılacak. İlk kısım giriş niteliğinde olduğundan, ikinci kısıma göre daha kısa olabilir zaman zaman.
Hep dediğim gibi, oy benim için önemli değil, hiçbir zaman da olmayacak fakat yorumlarınızı kısa da olsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim :) Desteğinizi ve görüşlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum. Yeni şarkılar ve hikayelerde görüşmek üzere, hoşçakalın :)