Prima zi de scoala!

55 3 0
                                    

Aud un bocanit matinal in usa.Lagic ca nu il bag in seama......Dar el continua si continua.Si se opreste,nu glumeam ciocanitul continua sa ma deranjeze pana cand buimaca ma scol din pat.Imi iau papucei cu buline roz si ma ridic.

Incerc sa ma tin pe picioare pana la usa si cu chiu cu vai o deschid.

Im spatele usi erau mama si sora mea mai mica pe nume Melanny (care parca vrea sa ma omoare cu privirea ei numita INOCENTA , cata vrajeala) .Asa....mama imi spune ca e luni si prima zi de scoala .

Am incremeni .PRIMA ZI DE SCOALA LA ,,SCOALA GIMNAZIALA MELCOC".Iar eu dabia m-am ridicat din pat.

Am iesit pe hol , unde l-am vazut pe Rob fratele geaman al lui Melly(Melanny).Adica probleme la puterea a doua.

Rob era aproape de baia asa ca am pornit in fuga.Am ajuns in baie fix cand Rob a deschis usa.(Noroc pur).Si am intrat .Cred ca am stat aproximativ jumatate de ora in baie . Cea ce ma enerva era Rob care incerca sa sparga usa ca avea el nevoie la WC.De parca nevoia mea de a ma machea nu e deloc important (acum imi dau seama ca asta a sunat putin cam egoist,dar stiti ce vreau sa spun).

Apoi ma duc la mine in camera si ma imbrac.Imi fac ghiozdanul si cobor la masa de dimineata . Trebuie sa stau intre Rob si Melly.Reusesc sa termin masa inca curata(Noroc pur iar).Si plec la scoala.

Viata unei puștoauce de clasa a 6aUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum