Intalnirea cu dusmanul

32 1 0
                                    

Am uitat sa va spun ca eu locuiesc in Franta. Mai exact in Paris.

Azi m-am trezit entuziasmata. Totul era roz. Binenteles doar in mintea mea.

Ajung la scoala unde directorul ajunct vine la prima ora si me anunta ca profesoara de franceza si de matematica sunt bolnave iar profesoara de desen sta sa nasca ia proful de sport a facut accident si probabil o sa intre in puscarie.Astea find toate orele. Cat noroc (pentru noi)nu pentru bieti profesori.Inafara de profesoara de desen care asteapta un prunc. Daca stau sa ma gandesc mai bine toti au ghinion.

Toti credeam ca acum,directoarea adjunct, o sa ne zica sa plecam acasa.

Dar de unde atata noroc.Ea nea zis:

-Dirigintele vostru a zis sa lucrati la proiectele de la istorie cate doi.Echipele sunt:...........;Jessica si Ruxanndra(adica: Jessy si Ruxy);...............

Am ramas masca. Apoi m-am gandit ca nu are sa fie ata de rau.

Ruxy a venit la mine la banca.I-am zis:
-Buna,eu sunt Jessy,hai sa ne apucm de proiect!

-Bine!mi-a zis ea zambind putin bizar.

-Ăăăăăăăăă......Bine....hai sa stabilim fiecare ce face!

- M-am gandit la tot!

Atunci mi-am imaginat ca va fii totul atat de usor .
Ea a adaugat:
-Eu merg la mall, la coafor,pe la manipedi.Si tu faci proectu........Asa ramane.

-Ăăăă..... !am murmurat uimita.

-Ce te uiti asa la mine!Mia zis ea inganfata.Nu te apuci.

Si zicand asta a plecat cu gestul tipic de PIȚI(mers ca pe podiun cu mana suspendata ca pentru poseta).

Trista m-am apucat de facut proiectul.

Aveam de facut o macheta cu razboiul de o suta de ani si o mica sceneta.

Toata ziua si noaptea am lucrat.Mai bine zis toata saptamana ,pentru ca asta a fost programul  pentru toata saptanama.

Viata unei puștoauce de clasa a 6aUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum