3. Roommates

55 2 0
                                    

Roommates

What it's about:

Zayn Malik een negentien jarige badboy met een moeilijk verleden waar hij met niemand over praat. Hij zit vol tattoos en piercings en het enige wat hij doet is meisjes meenemen naar zijn studentenkamer en laten zien wat hij in (bed) huis heeft. Hij heeft overal vrienden en is de populairste jongen van de campus; als hij je niet aardig vind, vind niemand je aardig. Hij haalt amper voldoendes en maakt het de leraren in elke les knap lastig. Maar, als er een meisje in zijn studentenkamer intrekt, zal hij dan veranderen?

Anna Joseph een achtien jarig meisje die maar één doel in haar leven heeft; afstuderen. Het enige woord in haar woordenboek is leren en het enige wat ze leest zijn schoolboeken. Ze komt uit een streng Christelijk gezin die tattoos en piercings verafschuwen en seks voor het huwelijk is ten strengst verboden. Ook mag vloeken niet, en moet Anna voor elke maaltijd netjes bidden en zondag naar de kerk. Soms word Anna moe van alle regels die haar ouders voor haar opstellen, maar zal ze de regels waarderen nadat ze Zayn heeft leren kennen? Of, zal zij haarzelf laten meetrekken in Zayn's gedrag?

Written by: Sleepynialler

Kind of story: Fanfiction

Language: Dutch

Rating: 8,5

My opinion: Ik vind het echt een heel leuk boek. Het leest heel prettig en er zitten weinig spelfouten in. Het verhaal vind ik ook erg goed omdat het anders is dan alle andere verhalen hier op wattpad. Ik vind het erg goed bedacht en ook erg goed geschreven daarom geef ik een acht. Je moet het boek echt lezen! Ik vind het gewoon perfect askhsafdkadf.



Book recommendationsWhere stories live. Discover now