O noua zi cu soare si totusi parca eu ma simt plouata. Cobor in bucatarie si il vad pe fratele meu Lindo. Nu stiu daca merit sa merg in Iad sau nu, dar sunt norocoasa sa am un frate ca Lindo. Toate fetele il vor si el este doar al meu...adica , hm! Fratele meu am vrut sa zic.
-Ritsuka, buna dimineata. imi zambeste asa de frumos si imi intinde farfuria cu micul dejun.
-Buna dimineata. Multumesc.
Lindo vine foarte rar acasa din moment ce este preot. Imi este greu sa stiu ca e plecat, dar viata lui este acum acolo. Ochii aceia albastrii... Parul roscat... Chiar e preot?! De ce ar distruge visul meu.. adica al atator fete .
-Ritsuka, azi ce ai in plan? ma intreaba probabil observand ca ma holbez la el.
-Aaaamm... Dupa scoala trebuie sa merg la munca. Restaurantul are nevoie de mine din nou.
-Ai grija pe unde mergi si sa nu stai pana tarziu. imi zice pe un ton grijuliu si ma trezesc la realitate.
-Dar tu? il intreb mai calma realizand ca e doar Lindo , fratele meu mai mare.
-Eu am putina treaba prin oras , iar apoi ma intorc acasa.
-"Sa nu stai pana tarziu". incercam sa il imit.
Mi-a zambit jucaus si m-a pupat pe frunte.
-Ne mai vedem, Ritsu. imi zise plecand.
Off... Cat mai are de gand sa ma chinuie? Este deja 7:30... ar trebui sa plec spre scoala, dar stiu ca il voi vedea....
Am intrat timida in holul liceului. Sunt aici de 3 ani, de ce naiba ma ascund?!
-Ritsuka Tachibana, buna dimineata . imi zise vocea din spatele meu.
M-am intors incet cu fata fortandu-ma sa zambesc.
-Buna dimineata.. am soptit ca si pentru mine.
-Dupa ore te tog sa te prezinti in biroul consiliului elevilor. apoi pleaca.
Rem Kaginuki. Presedintele consiliului elevilor. As putea sa jur ca arata mai bine decat fratele meu. Parul lui blond si acei ochi verzi patrunzatori... Pacat ca atitudinea il face urat. Off... Am uitat sa ii spun ca trebuie sa merg la munca. Nu cred ca se va supara daca nu ma prezint. Am intrat in clasa si m-am asezat la locul meu.
-Ritsuka? Esti bine? Pari ingandurata.
Ea este colega mea si cea mai buna prietena, Azuna Kuzuha. Mereu este blanda si buna cu mine.
-Azuna, ma simt bine, doar ca...
-Stiu ca trebuie sa mergi la munca si esti si responsabila cu curatenia azi, dar raman sa te ajut daca vrei.
-Sunt bine. Ma descurc si singura. Multumesc.
Orele au trecut rapid, iar eu am ramas singura in clasa facand curatenie. Cand am terminat m-am indreptat grabita spre dulapul meu si am plecat la munca.
A fost o zi dificila asa ca nu m-am grabit spre casa. Strazile erau intunecate si pustii... Brusc o mana rece ma opreste. M-am intors dar nu era nimeni in spatele meu. Am inceput sa grabesc pasul spre casa, dar in fata mea au aparut trei tipi cu masca.
-Ritsuka... Unde e manuscrisul? ma intreaba cel din mijloc.
-Ce.... nu intelegeam ce se petrece.
Cine naiba erau? Ce vor de la mine? Unul dintre ei s-a facut pulbere brusc.... Ce se... m-am intors si am privit in spatele meu. Rem statea cu mana intinsa spre ei. Ce naiba ? Cand mi-am intors privirea spre cei doi am ramas socata. Amandoi aveau ochii rosii si caninii iesiti mult inafara. Ce se intampla? Probabil eram foarte socata din moment ce nici nu mi-am dat seama cand m-a depasit Rem,dar deodata l-am vazut in spatele celor doi zambind ironic.
-Manuscrisul si fata.... Ambele imi apartin . zise pe un ton arogant.
Cei doi au inceput sa rada isteric....
YOU ARE READING
Dance with Devils.
ParanormalBuna, numele meu este Ritsuka Tachibana . Sunt doar o fata obisnuita de liceu,sau cel putin asa credeam. Fratele meu se va intoarce in oras in curand. Mama mea a disparut. Demonii isi fac loc in viata mea. Cine sunt defapt? Cine sunt ei ? Ce cauta P...