Annyeong,my name is Lee YaeRa.Umur Aku 17 Tahun. Sepanjang 17 tahun ni aku x pernah couple or jatuh cinta dengan laki. Donno why.. kekawan sekolah lama aku panggil aku "penguin" .Diorang panggil aku macam tuh sebab aku jalan kengkang.. -,- nak buat macam mana,aku dah biasa jalan kengkang.. aku ni garang lah jugak..Itu je rasanya yang aku nak cakap.. kk bubye!
Pagi itu YaeRa telah bersiap sedia untuk pergi ke sekolah barunya itu..dia mengemaskan rambutnya dan memakai cekak rambut bercorak ribbon itu (?)dia sebenarnya tidak suka pakai hiasan dekat rambut.dia lebih suka ikat rambutnya.Tetapi Ommanya yang suruh Yaera Pakai.Dia hanya menuruti sahaja.
Skip ~
Mr Kim Joongkook : Ok class,harini kita ada seorang new student.Cikgu harap kamu semua boleh beri kerjasama k.
Knock,knock
Mr Kim: Haa itu mesti new student yang saya cakap tadi. Masukla.
YaeRa pun masuk kedalam kelas 5bulletproof dengan jalan kengkangnya,tidak ubah seperti penguin.
YaeRa: Kamsahamnida teacher *bow *
Mr Kim: Cheonma. Introduce yourself.
YaeRa: Nae. My name is Lee YaeRa. Saya dari Jeguk High school. Korang boleh panggil saya YaeRa.
Mr Kim: Baiklah,kamu boleh duduk sebelah Mingyu. Dia yang belakang sekali itu.
YaeRa: Nae. Kamsahamnida *bow *
YaeRa pun menuju ke tempat duduknya. Sementara itu..
V: comel lah girl tadi tuh.
S.coups: dan cantik //sambung s.coups//Geng Boys Over Byuntae ataupun dikenali sebagai [BOB ] memuji YaeRa kecuali Park Jimin.
Suga:Eh Jimin, Asal kau diam je ??
Jimin:Tak delah aku stalk peha yeoja tadi, putih bhaii. Sekali aku ngapp habis yeoja tadi aku makan* smirk*
Suga: Hahaha *smirk*
Time rehat ~
Mingyu: Emm annyeong...namaa sya Kim Mingyu.. Awak boleh panggil sya Mingyu Or Gyu..
YOU ARE READING
Sebenku ByunPlayboy
FanfictionCerita ini mengisahkan tentang YaeRa yang berwatakan agak kasar sedikit berpindah ke sekolah baru dan terjumpa dengan seorang lelaki byuntae . Perkahwinan mereka dirancang oleh Jimin A.K.A Byunplayboy . Yaera sangat benci dengan Jimin dan sampailah...