Se spune că Jeff ucigaşul era doar un adolescent normal...desigur..ERA..până când ceva s-a întâmplat.Niste batausi l-au ars pe Jeff într-un foc iar acesta aproape că murise.Desigur rănile fizice i s-au vindecat dar cele mentale nu..Jeff a înnebunit dupa ce asta s-a întâmplat.Se spune că el avea o arsură în jurul gurii de la acel atac al bătăusiilor.Într-o seară Jeff şi-a taiat gura la fel ca celebrul personaj din filmele cu Batman.da. stiti la cine ma refer...JOKERUL.Pe lângă asta se spune ca Jeff si-a taiat ploapele ca mereu sa fie treaz..niciodata sa nu adoarma. Ziua urmatoare el si-a ucis parintii si fratele mai micut, si a recunoscut ca cineva, ceva dinăuntrul lui l-a facut sa faca asta...dar desigur. Zii tu asta cuiva fara sa te faca nebun!Desigur, legenda înca continuie, se spune că Jeff încă traieste şi că ar putea fi oriunde.Poate..chiar aproape de tine(dacă ai ghinion).Se mai spune si ca Jeff ucide doar noaptea, iar ultimele lui cuvinte înainte de a ucide pe cinve sunt Go to sleep,in romana insemnand Du-te la somn.
**********************
Poza cu Jeff la mass-media:)
Urmatorul capitol v-a fi tradus in engleza,desigur este tot legenda lui Jeff the killer.
Despre cine vreti sa fie urmatorul capitol?:)
P.S.Nu tolerez deloc cititorii fantoma,deci va rog,daca v-a placut capitolul lasati un vot si un comentariu^-^♥
Love you^-^
CITEȘTI
American Horror Story
HorrorI post creepypasta legends in english and romanian Postes legende creepypasta in engleza si romana. All right reserved 2015 @JustBlackAndMe