Slender Man, de asemenea Slenderman(în română Omul subțire) este un personaj fictiv care a apărut ca un fenomen pe internet în 2009. Acesta (Slender) este descris drept un om slab, nefiresc de înalt, cu o față goală și poartă un costum negru. Acesta are și mâini lungi,iar pe spate tentacule. Desigur, nu este cunoscută cu adevărat înfățișare sa,fiindcă nimeni nu a scăpat din „tentaculele" sale,iar sursa imaginilor și înregistrărilor de pe internet este incertă. Slender Man de obicei se plimbă, răpește sau traumatizează oameni, în special copii[1].Acesta este cunoscut în special pentru abilitatea sa de a se teleporta, astfel urmărind oameni și apărând neașteptat în spatele lor.
Slender Man este un om subțire - se spune că umblă prin pădurile întunecate din America de Nord și nu numai, iar cine pune un pas în pădurile lui se trezește în mijlocul acestora. Lui Slender îi place să-și chinuie victimele. El se poate teleporta, vrând să facă dreptate în pădurea sa.Există o incertitudine în privirea existenței lui,părerile fiind împărțite. De obicei,odată cu prezența lui, se raportează și dispariții misterioase, motivul pentru care nimeni nu cunoaște comportamentul său. Slender Man are și O poveste,care face legătură cu multe alte mituri în special cu Zalgo care i este dușman..
CITEȘTI
American Horror Story
TerrorI post creepypasta legends in english and romanian Postes legende creepypasta in engleza si romana. All right reserved 2015 @JustBlackAndMe