Bölüm 2 Parti

14 1 0
                                    

Parti yerine gelmiştik. Çok kalabalıktı ve bir sürü tanımadığım yüz vardı. Bir grup arkadaş bana garip bi bakış attı. Kendimi çok kötü hissediyordum. Midem bulanıyordu. Heyecanlandığımda hep böyle olurdu. Hiç kimseyle göz teması kurmamaya çalıştım. Ama bu çocuk hariç. Bana benimle ilgili herşeyi biliyormuş gibi bakıyordu. Çok çekindim. Çocuk kafasını başka yöne çevirdiği gibi hemen incelemeye başladım onu. Yemyeşil gözleri, altın sarısı saçları, dolgun elmacık kemikleri vardı. Bana baktığı an nereye bakacağımı şaşırdım." Elif başka yere gidelim mi?" Bana çok kötü bakış attı. " sen gitmek istiyorsan git leyla!" Tamam bile demeden oradan uzaklaştım.

Bana bakan gruptan bi kız bana doğru yaklaşamaya başladı." Merhaba" dedi. " merhaba dedim çekingen bir tavırla. " birşey mi soracaktın?" " hayır sadece tanışmaya geldim. Ben Yağmur."  " bende Leyla."dedim.
"Buraya yeni taşınmış olmalısın." " sayılır 1-2 senedir buradayım."dedim. "Ama ben seni ilk defa görüyorum."  "Partilere gelmeyi pek sevmem."dedim. "Bence daha sık gelmelisin. Hatta yarın bir yerlerde oturup bişey içmek ister misin?"diye sordu." Bakarız" dedim. " tamam yarın seni evden alırım adresi verir misin?" Adresi verdim. " saat 3 gibi gelirim"
" peki" dedim.

Yağmur yanımdan uzaklaşınca gözlerimle Elif i aradım. Yanındaki çocuğun dibine kadar girmiş, yalandan kahkahalar atıyordu. Başka tarafa baktığımda yeşil gözlü çocuk ve arkadaşları önümden geçiyorlardı. Bana bakıyordu ve karşısındaki çocuğa çarpana  kadar bakmaya devam etti. Bana bakmadığı anda oradan uzaklaştım. Elif i buldum "Hadi gidelim annem merak edecek."dedim. Bana baktı gitmeye pek meraklı değildi. Yanındaki çocuk" isterseniz sizi ben bırakırım" dedi. Elif anında " evet lütfen " dedi.

Yola koyulduk. Ben onların iki üç adım gerisinden geliyordum. Birden ensemde nefes hissettim. Hızlı adımlarla Elif in yanına gittim. Bana kızgın kızgın baktı. Sanırım konuşmalarını bölmüştüm. "Herneyse seni yarın evden alırım."dedi çocuk.

Eve geldiğimizde ben hemen içeri koştum. Merdivenlerden çıkarken soğuk zemin ve karanlık koridor içimi ürpertti. Elifi beklemeye karar verdim. İçeri sarhoş gibi girdi." Oh my Allah, çok yakışıklı. Yarın beni biryere götürecekmiş."dedi " iyi"dedim. Odama doğru ilerledim. Pijamalarımı giydim. Saçımı toplarken aynanın karşısına geçtim. İyice aynanın karşısına yaklaştım. Saç rengim bana bakan çocukla aynı renkti. Çok şaşıdım. Sağımdan sert bi rüzgar esti, camı kapattım. Yatağıma yatıp uyumaya başladım.

Umarım beğeniyorsunuzdur. İlerleyen bölümlerde heyecan biraz daha artacak :) hepinize iyi okumalar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizemli TakipHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin