Bae

60 2 0
                                    

"yeobu" jerit suga hampir pengasan dia ingat kan dia akan di rompak memang dirompak tetapi secara am bukan la dirompak barang barang nya tetapi hati nya yg telah di rompak oleh wanita kesayangan nya iaitu jimin .

" suprise oppa !!! " dalam nada keterujaan sebutan jimin apabila kedatangannya di sambut baik oleh suga

" yeobu buat apa datang london ni ? bukan yeobu kata dah tak suka dgn london ke masa oppa ajak dtng sini dulu ? "

" erm tu dulu oppa sekarang tak dah bila difikirkan balik benda dah lepas tak perlu jimin nak ingat tentang semha itu tapi yg penting sekarang oppa depan mata jimin , jimin rindu sangat dekat oppa sebab tu jimin datang sini and i have decide to accompany tu here until tu have finish your study in london oppa "

" wahh jinjja ? aish ni lagi buat oppa sayang jimin ni kiss sikit bae oppa ni hihihi tapi jimin datang ni omma semua tahu tak ? "

" tahu oppa jimin dah minta izin dah oppa dont worry ok , oppa jom balik rumah siap siap jimin bawak oppa ronda london harini ? "

" ok jom tapi sebelum tu jimin temankan oppa balik hostel ok nak ambik barang barang oppa dekat sana "

" nae oppa "

ringkas jawab jimin tetapi tetap dapat mengetarkan jiwa suga itu sayang pada isterinya tidak pernah berbelah bagi walaupun dia terpaksa berselindung di sebalik rahsia ini .

" oppa ni la rumah kita oppa suka ? rumah ni dulu jimin beli masa jimin tinggal dekat sini "

" wah cantik nya , tak sangka oppa jimin ada apartment secantik ini putih sama mcm cinta kita kan yeobu"

" oppa jgn gatal eh , dah sekarang oppa pegi mandi and siap siap ok kita jalan jalan mesti oppa bosan kan asyik duduk di hostel je kan sebelum  jimin sampai ni kan ?"

selesai mandi dan bersiap segera pasang dua merepati itu meninggal kan rumah itu sama seperti jimin meninggal kan memori yg dahulu tetapi kali ini memori itu turut akan berubah sedikt demi sedikit

" oppa dulu masa jimin duduk london ni la tempat kegemaran jimin untuk lepaskan tekanan jimin kerusi ni ha ni jimin yg ukir dulu la masa jimin tak kenal oppa and oppa tak kenal jimin"

tertulis perkataan " time change with you"

suga sekadar tersenyum melihat telatah isteri nya yg tak ubah seperti kanak kanak yg sedang bermain bersama memoir yg menjelma kembali bukan dia tidak tahu bagaiman kehidupan jimin sewaktu di london dahulu semua ini dia ketahui apabila abang iparnya hyuk mencerita kan segala nya pasal jimjn kepada nya sebelum mereka berlahwin lagi. memoir jimin yg dahulu itu lah yg telah membuatkan suga bertambah sayang kepada jimin dan tak sanggup untuk melepaskan nya untuk kali kedua.

p/s : sorry klw typo and tak best sebab and sorry lambat update so jangan lupa baca , vote , and comment

I LOVE YOUWhere stories live. Discover now