9. časť Celý deň so Scottom

46 4 5
                                    

Spohladu Cleo
U Scotta
Bola som u Scotta dozvedela som sa že je jedináčik a jeho rodičia pracujú ako právnici tak je skoro furt sám. Pristahovali sa sem včera býval v New Nuorku (neviem ako sa to presne píše)
Maťo mi volal 5x ale som mu nezdvihla. Scottom je sranda. Rozprávali sme sa do 22:13. Chcela som ísť domov ale Scott sa ma opýtal či by som neprespala uňho trochu som váhala ale potom som prikívla.
Pozreli sme si film v obývaku. V strede filmu som zaspala na jeho ramene.cítila som ako ma Scottové ruky dávaju na mäkkú postel. Cítila som ako si kumne Scott lahol a pritiahol si ma k sebe a dal mi ruku okolo pásu. Jeho náruči som sa cítila bezpečne po chvilke som s padla do ríše snov.

Ráno
Spohladu Scotta
Zobudil som sa skôr než Cleo. Išiel som robiť lievance a zobral ich Cleo do postele. Práve sa preberala.
Podal som jej a ona začala jesť. Je taká zlata.

Spohladu Cleo
Preberala som sa na to že Scott nieje pri mne. Hneď na to prišiel s lievamcama. On je tak milí a cute.
Podal mi lievance a ja som začala jesť
Pozeral sa na mna s tým krásnim pohladom.

Prečo sa na mna tak pozeráš??
Opýtala som sa a povitiahla som obočie

Lebo si taká zlata... prepáč
Povedal Scott a pozrel sa do zeme

Dakujem za lichôtku.
Povedala som a trochu som sa červenala.on sa na mna pozrel a usmial sa ja som mu úsmev opetovala.

Išla som dole a dala do dresu tanier a príbor. Potom prišiel Scott

Ako si sa vispala
Opýtal sa ma

Dobre
Povedala a usmiala som sa nan ho

Čo dnes budeme robiť??
Opýtala som sa

Ty tu budeš celý deň??
Opýtal sa ma prekvapene

Keď nechceš aby so tu nebola tak ja môžem ísť
Povedala som

Nie, nie môžeš tu ostať. Môžme ísť do bazéna.
Povedal a usmial sa

Dobre ale idem si pre plavky.
Povedala som a otvárala som dvere.

Ok čakam ta tu
Povedal Scott.

Ja som išla a stretla som Zacka hneď sme sa obímali.

Kde si bola?? Včera som bol u teba a nik nebol u vás.

Ja som bola u Scotta
Povedala som

Kto je Scott
Povedal Zack a nadvihol obočie

Kamarát, sused.
Povedala som

Dnes ideš von??
Opýtal sa ma

Nie idem ku Scottovy sa kúpať
Povedala som a odomikala som vchodové dvere

Aha
Povedal Zack

Pod dalej
Povedala som a dvere som otvorila do korán. Zak išiel dnu

Počkaj tu idem sa prezliecť
Povedala som a išla na schody

Dobre
Išla som sa prezliecť do plavok keď som bola tak som išla dole za Zackom.

Môžme ísť
Povedala som a Zack mi otvoril dvere. Ja som podakovala išli sme za Scottom. Scott už čakal pri dverách a usmieval sa. Keď nás videl ako sa smejeme hneď mu klesol úsmev.

Ahoj
Povedala som Scottovi

Ahojte a kto je toto??
Opýtal sa

Zack môj kamarát a Zack toto je Scott môj druhý kamarát.
Povedala som a chalani si podali ruky.

Tak ja idem
Povedal Zack a ja som ho obiala a odzdravila som ho. Potom som išla zo Scottom do bazéna. Scott skočil a ja za ním. Boli sme v bazéne do 16:49 bláznili sme sa.

O 4 mesiace neskôr
Spohladu Cleo

Je 20.12. Za hvílku sú vianoce
Povedala som si vduchu. S Scottom sme sa za poslednú dobu moc zblížili. Stále som sním ale aj so svorkov okrem Maťa. S Maťom prehodím par slov ak je to nutné .
Bella už má 5 mesiacou a už je dosť velka. Naomi sa dala do kopy s Norom. Už sú spolu mesiac a pól. Teraz idem na nákupy s Naomi. Ideme kupovať darčeky.

*skok v čase*
Doma
Keď sme dokupovali darčeky tak som išla domov sa prezliecť. Keď som bola hotová tak som išla ku Scottovy.
Zazvonila som. Odtvoril mi Scott len čiernych taplákoch.
Poď dalej
Povedal a ja som išla dnu. Išla som si sadnúť na gauč.
Ahoj
Povedala som a obiala ho.
On mi obiatie opetoval.
Potom sme sa od seba odtiahli

Nemala by si byť na nákupoch?
Opýtal sa ma

Bola som ale sme skôr nakupili.
Povedala mu

Aha počkaj tu
Povedal

Ok
Idpovedala som mu

Spohladu Scotta
Išiel som do izby a zobral veľkeho plišoveho medveda a ruže. Keď som išiel dole tak som na Cleo zakričal aby zavrela oči. Urobila to. Bol som dole a povedal som nech otvorí oči. Keď uvidela čo som jej doniesol tak sa rozplakala.
T-to je ppre mna
Povedala s plačom

Ano.. Cleo budeš somnou chodiť??
Keď som ta videl prvý krat tak som sa do teba zamiloval. Ale nechcel som na teba tlačiť.
Povedal som

Ano budem stebou chodiť aj ja ta milujem.
Keď to dohovorila tak sme sa poboskali

Pokračovanie nabudúce

Môj život,oWhere stories live. Discover now