Ahoj! Jmenuji se Samanta Kraus. Je mi 16 let , mám rozvedený rodiče a jsem přírodní blondýna. Jo, a naprosto nesnáším gymnastiku.
,,Crrr!" zvoní se na přestávku a já společně s Violett, Zoe a Clarou míříme do šaten u tělocvičny. Rychle sundám náramek , hodím na sebe modré tričko, tyrkysové legíny, boty od nike a jdu před tělocvičnu. ,, Seřadit, vyrovnat , pozor ! " zakřičí milá Emma Jackinsová - učitelka. ,, Tak děvčata dneska si dáme šplh po laně . " ,,Néé " zakřičím , nesnáším šplh. Že jsem na sebe vůbec upozorňovala ,musím jít první a Violett jde dobrovolně se mnou. Super vyšplhala jsem až nahoru, ale s časem 13:05 sekundy - za tři. Samozřejmě Vi chodí na atletiku od 5 let , takže bez problémů jednička. Konečně zvonek a já běžím na oběd.
U oběda si povídáme a někdo nadhodí i téma Já a Jason ( můj kluk). ,,Tak co ? Jak vám to klape ? " zeptá se Harry. ,, Ale to nestojí za řeč . A co ty a Clara?" snažím se změnit téma. ,,Neodskakuj od tématu !" křikne na mě Clara. Jen aby jste byli v obraze mezi mnou a Jasonem to poslední dobou není zrovna růžové. Věčně se hádáme a ignorujeme. Ale on je pohodář na vše rychle zapomene a mě to začíná pěkně štvát.
O půl čtvrté jsem doma , udělám si čaj a jdu si napsat úkoly. Najednou mě vyruší melodie So What od P!nk. Jason se chtěl ujistit jestli jsem o něm při obědě neřekla , že je to idiot. Řekla protože jenom idiot vypráví svému kamarádovi , že se mnou chodí jen proto aby nějakou holku měl. Ale mám ho přece jen ráda a tak jsem to nechtěla hned řešit rozchodem. Btw. super zase jsem se pohádala s mým klukem a mám celej zkaženej den.
U večeře zazvoní další telefon : ,, Ahoj, nechtěla by si jít se mnou tak a hoďku běhat ? Ok, tak za 30 minut u soutoku." Victory chodí běhat každý pátek , ale nerada sama. ,,Uf..." už nemůžu . Nohy mě bolí a Vivi je tak čtvrt kilometru přede mnou, prostě jejímu vytrénovanému tempu nestačím.
O půl osmý jsem doma a ihned si jdu dát sprchu a lehnou do postýlky. Btw. zítra jdu s tátou na kafe ,už se moc těším.
Dobrou noc :*