I'm Not That Dark 1 dalis

281 19 0
                                    

Praleistas skambutis nuo Louis. Na ir ką gi tas šelmis sumanė, perskambinau jam. 

-Klausau,-atsiliepė Louis.

-Sveikas, skambinai?

Tada jis pradėjo kalbėti apie kažkokį pastatą esantį miesto gale. Aš žinojau tą vietą - tai sena ligoninė. Turiu omeny kažkada buvsi ligoninė. Yra daug istorijų apie tą vietą, lyg kažkas matė kažkokią merginą nežemiško grožio, kuri virsdavo demonu. Bet turbūt šitas pasakas sukūrė kažkokie vaikai. Nors.. Norėčiau ten apsilankyti, tik 24h, būtų puikus filmas, siaubo filmas, fanėm turėtų patikti. Daugybe efektų, mūsų vaidyba ir štai - puikus, įdomus ir populairus filmas.

     Baigiau savo pokalbį su Louis ir gulėdamas ant sofos pradėjau galvoti: O kas jeigu ta mergina egzistuoja? Bet ne, tai tik niekai. Nežemiško grožio? Demonė.. Paistalai.

      Numetęs telefoną kažkur ant stalo, nusijuokiau. Atsistojau ir nuėjau atlikti to ko prašė Louis - surast keturias kameras kurios kažkur spintoje. Girdėjau mitą, kad jeigu neištrinsi visko kas tose kamerose yra, ta mergina ,,nuostabaus grožio'' supyks ir sunaikins viską, kas buvo gyvą tose video ir nuotraukose. Ir dėl šitų pasakų, aš specialiai viską paliksiu, nenoriu būti myžnius ir bijoti kažkokių nesamonių. Viską išmetęs iš galvos, nuėjau iki spinotos ir kuičiausi kol radau, tas nelemtas keturias kameras, kurių jau senai nenaudojau. Įsijungiau ir pradėjau žiūrėti nuotraukai ir vaizdo įrašus.

******

Paskui pas mane atvažiavo Louis, Niall, kuris atsivežė DAUG maisto (as always), Liam ir Harry. Jie visi atsivežė šviečiančių juostų, jei pasiklystumėm, maisto ir vandens, šviesų. Mes susitarėme su žmonėm, kurie mums padės kurti filmą, kad jei po 24h mes neišeisim, jie eis mūsų ieškoti.

Paskui prisijungiau prie interneto ir paskaičiau apie tą namą,   nes visgi praleisim ten parą, o ne penkias minutes. Tik įrašius tos ligonines pavadinimą man išmetė begalęs nuotraukų, kaip kažkokia mergina balta, balta oda guli ant šaltų ir purvinų ligoninės grindų, užsidengusi veidą ir verkia. Paskaičiau nuotraukos aprašymą, ta mergina buvo ligota, o kai ją atvežė į ligoninę, daktarai neleido laiko veltui ir ,,netyčia'' suleido jai ne tų vaistų ir juokdamiesi nuėjo, manydami, kad toliau ramiai gyvens. Tačiau mergina - padarė savo. Ji sunaikino viską, kas buvo toje ligoninėje ir dabar ten gyvena. Į tą pastatą bijo įžengti VISI, nes mergina  - nekenčia žmonių.

I'm Not That Dark w/ Zayn Malik (Siaubo)Where stories live. Discover now