Prisiskaitęs įvarių pasakojimų žvengiau per visus namus. Kokie dalbajobai ar vaikai galėjo sukurt tokią nesąmonę. Apie tai pagalvojęs nuėjau į TT ir bandžiau patweetinti, jog Gražiausioji Mergina ,,Alyssa'': YRA TIKRA NESĄMONĖ IR JI NEEGZISTUOJA!!! Spaudžiau mygtuką, kad tweetą paskelbčiau, o jis - tiesiog nesispaudė. Perkroviau puslapį ir dariau tą patį kelis kartus. Ah.. tas internetas toks nesąmoningas, taip iš dalies mąsčiau, kad tai gali jos būti darbas ir ji dabar valdo visą TT, kad nepapostinčiau, bet iš savo minčių net susigėdau ir dėjau žvengą. Besijuokdamass ulaukiau skambučio iš Niall, bet kai pakėliau, aš visdar negalėjau susilaikyti ir nesijuokti iš savo minčių.
-Ko čia taip žvengi?
-Ajj, iš savo minčių, karoče, paskaičiau apie tą namą ir ten tokios nesamonės prirašytos,-visdar šypsodamasis sakiau. -Ir dar žinai, norėjau pa'tweet'inti, kad ta mergina Alyssa yra visiška nesamonė ir man tiesiog nesipostino, tai galvojau, kad čia ji,-nesusilaikiau ir vėl pradėjau juoktis.
-O jeigu, čia rimtai ji?-išsigandęs paklausė Niall.
-Eik tuu
-Einu, davai.
-Davaii.-Numečiau telefoną ant sofos ir tą pačią sekundę vėl man kažkas skambino. Niall. Ir vėl?Atsiliepiu.
-Klausyk ,seni juk taip ir nepasakiau ko norėjau
-Nu
-Klausyk, tai rytoj 19 h vakaro prie tilto susitinkam kur prie prekybos centro.
-Jo ok.
-Pasiimk dėl viso ko tau reikalingus daiktus pvz atsarginę aprangą ir...
-Nu gi ten nieko nėr ko jūs čia myžat?- pertraukiau aš jį.
-Zayn, tai nejuokai.. Jis kažką man aiškino, tačiau aš numečiau ragelį ir vėl numečiau telefoną ant sofos. Pagalvojau ko man ten prireiks. Manau man reikėtų tiesiog pasiimti kelis batonėlius ir sulčių buteliuką. Juk būsim tik 24 h , o ne amžinybę... Įsidėjau tai į kuprinę ir pagalvojau, kam man tie rūbai atsarginiai? Nu gi nesuplyš per porą valandų.. Bet vien dėl Niall įsidėjau vienas treningines kelnes ir šiltą storą megstinį.Nu gal bus šalta nebent, bet, kad suplyš tai nemanau. Viską betkaip sumetės užsegiau kuprinę ir sviedžiau ją kažkur į koridoriaus galą. Nusprendžiau apsiprausti, juk rytoj laukia "Puiki diena". Palindau po dušu, nusiprausiau ir išsivalęs dantis nuėjau į virtuvę. Štai ko man reikės - Peilio. Pasiėmęs jį į rankas, nupėdinau pasiimti tašės. Įmečiau peilį į galą ir vėl sviedžiau kuprinę tolyn.
Buvau jau visai pavargęs, todėl nuėjau miegoti, nes rytoj lauks sunki diena. Vos užsimerkiau ir iškart užmigau. Sapnavau labai keistą sapną, tai buvo tapati nežemiško grožio mergina Alyssa ir ji man sakė:
,,Tai nejuokai Zayn, tikrai nejuokai'' ir kraupiai šyptelėjo.
Aš iškart pabudau, nemenkai persigandes, jeigu ta mergina ištikrųjų egzistuoja? Dėl visa ko, nuėjau į tamsujį kambarėlį ir išsitraukiau seifą. Jame radau du šautuvus ir juos įsidėjau į tašę. Paskui nupėdinau į virtuvę ir atsigėriau vandens. Ir toliau nuėjau miegoti.
YOU ARE READING
I'm Not That Dark w/ Zayn Malik (Siaubo)
Fanfiction-Statyk kamerą štai čia ir paskui ten,- patarė man Liam. Aš nieko nelaukęs užkopiau kopečiom aukšyn šio šiurpaus pastato ir su lipnia juosta priklijavau kamerą. Tai bus puikus klipas 1D Day žiūrėtojoms. Mes - 5 vaikinukai, šiurpiame pastate, vieni...