KKK yeni maceralarla devam

30 3 0
                                    

Sabah olmuştu. KKK uyanır uyanmaz dünkü olayın ne olduğu hakkında bir takım bilgiler edinmek üzere pc'nin başına geçmiş araştırmalarını sürdürüyordu.

Yağmur şiddeti, yağmur'un şiddetli yağma sebepleri vs. Gibi şeyler yazmış tek tek not ediyordu. Sonra bu konunun sadece internet üzerinden bulunacak bir şey olmayacağını düşündü. Pc'nin başından kalktı ve sofrayı kurdu.Birkaç şey atıştırdıktan sonra dışarı çıktı. Yoldan geçenlerle tek tek konuştu,sorular sordu ama istediği cevaplar bunlar değildi sanki. Bir süre düşündü

-Acaba kime gitsem ne yapsam yok mu cevabını bilen biri neden kimse bunun sebebini araştırmaz ki ? Yoksa sorun bende mi bir tek benimi etkiledi, düşündürdü bu olay. İnsanların bu kadar sıradan davranması neden acaba Of! Napacam ben?

Aklına en kötü çare bir öğretmenin yanına giderek bilgi edinmesi belkide bu olayın yaşanma sebebinin bilindiği geldi ve koşar adımlarls bir öğretmenin yanına gitti..

-Hocam, hocam pardon bir şey sorabilir miyim?

-Tabi evladım buyur

-Hocam dün yaşanan olay benim ilk defa gördüğüm ve baya etkilendiğim bir olay oldu neydi o öyle?

Öğretmeni şaşkın bir şekilde KKK ye baktı ve

-Sende mi ? Sende mi benim gibi o olaya çok şaşırdın? İnanamıyorum,dünden beri bende bu olay hakkında bir çok kişi ile tartıştım ama kimsenin umrunda olmadı. Senin sorman beni çok etkiledi.

Hocasıda tıpkı bizimki gibi bu tür şeylere merakı olan bir tipti ve KKK yi yanına alarak bu konu hakkında araştırma yapmak üzere evine götürdü. KKK içeri girer girmez..

-Voovvvv! Hocam bunlar ne?

-Çok şaşırmanı gerektiren bir şey yok evlat

Biri sorarsa"KKK"dersinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin