Selam kirpilerim sizleri ve bu hikayeyi yazmayı o kadar çok özledim ki anlatamam. Yazmayalı çok fazla oldu biliyorum ve bu yüzden sizden özür diliyor affınıza sığınıyorum.
Ben hep buralarda gibi gözükebilirim ve hikaye okuyup yorum yaptığımı da fark etmişsinizdir ama bilmediğiniz bu hesap benim kardeş gibi olduğumuz ama okuldan görüşemediğimiz ve on yılı devirdiğim canım sarımla birlikte açtığım ortak hesabımdır -yağcılağa gel ajajaj-. Yani buralarda görünüp de neden yayınlamadım bu yeni bölümü diye kızmayın ^_^
Neden kaaaaaaç aydır yayınlamama sebebine gelirsek. Ehem şey burada iki tane daha hesabım var ve -size söylemem sır asdjfjffj -Ciddiyim var iki tene hesabım. Iğm tamam ciddi olucam. Oradan yazdığım hikayelere yetişmek çok fazla zaman oluyordu bu yüzden bu hesap aksıyordu ve ödevlerden yazamıyordum ve şeeey ben yazın yazlığa gittiğim için ve bizim yazlıktaki site fakir olduğu için internet bağlamıyor. Neymiş çok girermişiz yok canım çocukların beynini onlarla meşgul etmemeliymişiz falan filan bildiğin palavra. Ay bunları yazdığımı okusalar oradakiler kafamı kırardı.
Şimdiii hikayenin akıbetine *durum* gelirsem hikaye kalacak ve bölümleri sık olmasa da yayınlamaya çalışacağım yani daha sınavlarıma 3 hafta var hmm bu hafta bölüm yayınlar ve sınırı da geçerseniz bu hafta full yayınlamaya çalışacağım. 5 gün tatil sağolsun :)
Bu gün yayınlayamam ama yarın unutmaz da bölüm yazarsam en geç büyük ihtimalle yarın akşam yayınlamaya ÇALIŞIRIM.
Bir de @dmlrmk hesabındaki RUGAN hikayesine ve @FBuse_ hesabındaki İŞ ARKADAŞIM hikayesine bakarsanız çok memnun olurum.
Bu arada CUMHURİYET BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN...
10.bölüme görüşmek dileğiyle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAT AŞKA GELMEZ
Teen FictionZeyKer hikayesi olmakla birlikte begbar,akmel,yağcan çiftleri de yazılacaktır ama çoğunlukla zeyker olucaktır iyi okumalar :**