BAB 4

142 12 0
                                    

Selepas JoongKi dan Ji Hyo membaca tulisan Help Me Out dari cermin dengan tulisan merah,mereka terus menuju ke rumah Jong Kook untuk memberitahu tentang itu juga. Apabila tiba di rumah Jong Kook mereka terus kelam kabut mengetuk pintu.
"Annyeonghaseyo anybody home?? Jong kook ahh!!! Bukalah pintu ni ppalliiii!!!"jerit JoongKi sambil kelam kabut mengetuk pintu. Setelah JongKook mendengar suara JoongKi dia terus ke pintu dan membukanya.
"Wae wae wae.. ada apa ada apa??"ucap Jong Kook dan terus menyuruh mereka berdua masuk. Mereka berdua tercungap cungap dan terus sahaja duduk di sofa sebelum mula bercakap.
"Korang berdua ni kenapa??? Kenapa kalut sangat??"tanya Jong Kook yang kepelikan dengan sikap dua beradik itu.
"Weyh kau kenal tak budak nama Yoona??"tanya JoongKi..
"Ouh.. kenapa? Budak tu dulu tinggal kat rumah sebelah tu tapi sekarang aku tak tau dia kat mana sekarang banyak orang kata dia hilang,dia bunuh diri and dia dibunuh tapi x de sapa pernah jumpa mayat dia."jelas Jong Kook dengan terperinci.
"Tapi...aku ada dapat mimpi tentang dia... dia kena bunuh dan dia minta aku tolong dia... macam mana ni kitaorang takut gila....."balas Ji Hyo...
"Aku tahu siapa boleh tolong kita... tapi kan dalam mimpi kau tu ada tak kau mimpi dia dibunuh oleh siapa?"tanya JongKook.
"Aku dapat mimpi dia dibuli dengan duaorang lelaki tapi dia dibunuh oleh seorang perempuan itu buat aku pening"balas Ji Hyo.
"Kita fikir esoklah apa kata korang tidur sini je dulu. Lagipun esok cuti okay"cadang JongKook kepada JoongKi dan JiHyo. JoongKi dan JiHyo setuju untuk tidur dirumah JongKook kerana ketakutan.
"Kauorang...kauorang...te..teng...tengok...tuuu...tuu...."kata Ji Hyo ketakutan sambil menunjukkan satu tempat. MEreka berdua melihat apa yang ditunjukkan oleh Ji Hyo dan menjerit "ARGHHHHH!!!!!!!!!!"

BERSAMBUNG~~

DIAORANG DH START KENA KACAUU UUUUUUU HOPE READERSS SUKA N VOTE OKAYY

OLD DIARY[COMPLETE]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang