*Harry*
Když jsem se ráno probudil se zjištěním, že jdu zase do té debilní školy,tak jsem si říkal na co tam vlastně chodím? Učitelé nic nenaučí a já stejně většinou nedávám pozor a přemýšlím nad svým životem. No nemám moc zajímavý život. Mám jen dva nejlepší kamarády-a vlastně dalších milion,protože za mnou furt někdo dolízá-se kterýma občas zajdu někam do klubu. Ale to jen vyjímečně.Moc nepiju.Ani nekouřím.Už jsem to zkoušel, ale to není nic pro mě. Samozřejmě své kamarády miluju-čistě kamarádsky-a moc pro mě znamenají. Jsem sice nejoblíbenější kluk na škole a všichni mají ze mě respekt, ale k čemu mi to je? K čemu jsou takovéhle věci, když jedna nejdůležitější věc mi chybí? Ano jedna věc mi k dokonalému životu chybí.... A ta věc nese název LÁSKA. Jo život je nespravedlivý.. Bohužel. Ale teď musím přestat přemýšlet a chystat se do školy. Vstal jsem z postele a šel do koupelny... Tam jsem si hodil rychlou sprchu,protože včera jsem to nestihl,vyčistil jsem si zuby a šel se dolů nasnídat.Když jsem přišel do kuchyně,tak jsem si na snídani udělal míchaná vajíčka a k tomu čaj s mlékem. Mamka už byla v práci takže jsem si ji musel nachystat sám.Jakmile jsem to snědl a vypil čaj,tak jsem šel nahoru do koupelny udělat něco s mýma vlasama. Dal jsem do nich trochu gelu a párkrát je prohrábl.Když jsem uznal,že vypadám docela dobře,tak jsem vyšel z koupelny a šel se převléct. Oblékl jsem si černé upnuté kalhoty a k tomu bíle tričko. Na to jsem hodil šedou mikinu s kapucí.Když jsem byl oblečený,tak jsem si vzal batoh a šel dolů. Došel jsem do předsíně,obul jsem si boty, vzal si skate a mohl jsem vyrazit napříč nejhorší budově.Nazývané také ŠKOLA. Ano jsem ve škole sice oblíbený,ale to u spolužáků a ostatních děcek. Ale ne u učitelů. Oni mě nemají rádi protože dělám průsery. A já nemám rád je protože od nich dostávám poznámky..Cestou do školy jsem přemýšlel,co mě tam zase čeká.. Dneska je středa takže ještě tři dny školy a pak víkend a klid.. no jen na dva dny. A počkat dneska má přijít nový žák.. to zas bude nějaký šprťáček.. Že by další nevinná oběť? Hahaha.. Jo, zapomněl jsem vám říct že jsem taky známý svou pověstí šikanátora. Sem tam někomu dam pěstí a tak.. no ale jako nebojte se mě. Jsem jinak v pohodě.. Já vím to uklidní.. ale raději ať to je nějaký šprt než nějaký badboy, co mi bude chtít převzít mé postavení na škole. Jo říkal jsem, že to je k ničemu, ale někdy se to hodí.. Asi jsem takový protože neznám lásku.. a nemám žádné city.Potřeboval bych asi někoho s kým budu šťastný a budu mít konečně nějaké city a pak se budu k lidem asi chovat líp. Ještě ale někoho takového najít.....V přemýšlení mě přerušil příchod ke škole. Když jsem dojel k parkovišti, tak už u mě známého auta Range Rovera od Liama čekali mí nejlepší kamarádi. Niall a Liam. Přijel jsem k nim a pozdravil se hned s nima.
,,Čáau kluci!" pozdravil jsem je a oba poté obejmul.
,,Čau bro!" pozdravil mě Liam.
,,Čáu kámo!" pozdravil hned po Liamovi Niall.
Když jsme se všichni pozdravili,tak jsme šli do školy. Cestou ke skříňkám mě všichni zdravili a někteří se mi zase naopak vyhýbali. Došli jsme ke skříňkám a dali jsme si tam věci. Já si tam zavřel svůj skate a vzal si učebnice. Ještě že máme skříňky vedle sebe. První hodinu byla matika. Nejhorší předmět co může být! Došli jsme do třídy a sedli jsme si do lavice. Já sedim sám, protože když sedim prý s někým, tak dělám bordel. Učitelka si asi myslí, že když budu sedět sám tak budu hodný.. Kráva blbá to je. Liam a Niall sedí spolu hned předemnou, takže se vždycky za mnou otáčí a baví se semnou. Oni taky nejsou bůh ví jací andílci. Taky už párkrát někoho zmlátili, ale spíš někomu ublizuju jen já. To proto všichni mají ze mě respekt a snaží se ke mě nějak dostat a bavit semnou, aby se mohli vytahovat a nebo, aby si byli jisti, že jim neublížím. No ale teď mě tak napadlo co třeba udělat nějaký menší žertík na učitelku?... Hmmm... Co ale? ... Jo už vím nakreslím na tabuli penis..když jsem to nakreslil tak zachvilku zazvonilo a do třídy vešla učitelka.
,,Dobrý den třído!" řekla naštvaným hlasem. A hodila sešitama na stůl. No jasné zase nasraná. Co ji zase přelítlo přes nos?!. Otevřela tabuli a chtěla začít něco psát ale zarazila se.
,,Kdo to nakreslil?!" zakričela
Já jsem se neudržel a začal se smát.. A potom i celá třída.
,,Ptám se znova! Kdo to nakreslil?" už úplně zuřila..
,,Tak jinak..napíše-" zarazila se protože do třídy vešel nějaký kluk. Byl to brunet s krásnými andělsky modrými oči na kterých měl brýle. A je tak nádhe-... Ne není! Je to jen nějaký šprt. Běhalo mi hlavou.
,,Do-dobrý den.. J-já jsem L-Louis T-Tomlinson." vykoktal ze sebe.
,,Dobrý.. Ty jsi nový žák?" ptala se ho.
,,Ano." odpověděl jí.
,,Tak se nám představ." podívala se na něj mile, ale to jen proto aby se nebál. Byla totiž na nás naštvaná.
,,D-dobře.. Tak.. Teda.. Jsem Louis.. Je mi 19 a... Bydlím tady s mamkou a čtyřmi sestrami. Otec od nás utekl.. Takže.." měl slzy na krajíčku, takže ho učitelka už raději zastavila.
,,Děkuji to nám stačí. Běž si sednout dozadu vedle Harryho." řekla a moje jméno vyslovila z velkou nechutí.
,,A Harry chovej se k němu slušně! Jinak dostaneš z matiky o stupeň horší známku!" řekla ještě.. No jo... Furt.. Blbka jedna..
,,No takže si nenapíšeme písemku, ale budete mít skupinovou práci. Dám vám vypočítat nějaké příklady. Těžké příklady. Proto budete ve dvojicích a budete je počítat společně aby jste si pomohli." řekla učitelka a potom rozdala všem papíry. Louis už si ke mě stihl sednout. Aspoň že nepíšeme.
,,A-ahoj." pozdravil mě,poupravil si brýle a usmál se.
Já se na něho jen zašklebil a věnoval se dál mobilu. Viděl jsem jak posmutněl když jsem mu neodpověděl a tak jsem ho pozdravil. Když on je tak roztomilý. S těma brýlema.
,,Čau."
Usmál se na mě a chtěl něco říct ale já ho předběhl.
,,Nic neříkej! Já se tady nechci s nikým novým kamarádíčkovat. Chápu že chceš být asi oblíbený, ale já už mám kamarádů dost. Vlastně ani nevím jestli to jsou kamarádi. Prostě si mě nevšímej jo? Budeme jen spolužáci. Teď uděláme spolu práci co nám zadala ta kráva a pak už si mě nevšímej." vím byl jsem na něj zlý a nevím co to do mě vjelo.. Ale já se nechci bavit s nějakým šprťáčkem. A navíc se do něj nechci a nesmím zamilovat. Asi je lepší když ho od sebe odradím. On se jen ublíženě otočil k papíru co nám učitelka dala a pracoval. Já jsem byl na mobilu a hleděl si svého. Zachvilku do mě trochu dloubl prstem a promluvil. Chtěl jsem zařvat, ale on se na mě koukal takovým psím pohledem, že jsem to nechal být.
,,P-prosim pomůžeš mi?" zeptal se opatrně.
,,S čím?" ptal jsem se nechápavě i když jsem moc dobře věděl s čím.
,,S těma příkladama." koukl se na mě a ukázal na papír.
,,Jo..ale pujč mi tvoji prupisku. Já tu svoji někde ztratil...prosím" řekl jsem mu. On ke mě natáhl ruku aby mi ji podal a já se lehce otřel o jeho prsty. Projel mnou takový zvláštní pocit. On se na mě jen kouknul a usmál se. Já jsem se taky ať už chtě nechtě usmál. Když on je tak roztomile nevinný. Ach jo.. Ale ne já se do něj nesmím zamilovat. Vždyť je to jen nějaký šprt. Co nosí srandovní brýle. A neskutečně moc mu sluší! Ne! Nesluší! Stylesi! Klid! Posmívali by se mi kdybych chodil s někým takovým. Vzal jsem si raději rychle prupisku a počítal poslední příklady. Pak jsem podepsal náš papír a odevzdal ho učitelce. Když zazvonilo tak jsem se zbalil a co nejrychleji vyběhnul ze třídy. Musel jsem se trochu vzpamatovat.
Další hodinu máme zeměpis. No doufám že semnou není ve třídě.
Vešel jsem do třídy zeměpisu a chtěl si sednout do zadní lavice. Ale seděl tam brunet. No.. To by ale nešlo.. Viděl jsem jak se s ním bavil Niall a Liam a tak jsem k nim rychle šel. Vždyť se nikdy nebavili se šprtama. Co se změnilo?
,,Ahoj kluci!" pozdravil jsem je.
,,Jé čau Harry" pozdravil nadšeně Niall.
,,Jo čau Hazz." pozdravil Li.
,,Ehm.. Louisi? Tady sedím já." řekl jsem směrem k Louisovi
,,A-aha promiň." chystal se vstát, ale když si uvědomil že už nikde ve třídě není místo tak zůstal sedět. Já jsem si k němu tedy přisednul a bavil se s klukama. Chtěl jsem dát najevo čí jsou to kamarádi. Vadilo mi že se baví s ním. Je to jen šprt. A nebo ne?
Do třídy vešla učitelka. Další kráva. Pozdravila a hned začala mluvit.
,,Takže zadám vám takovou práci a tu budete dělat ve dvojicích. Rozdělím vás já! Takže nechci slyšet žádné protesty. To co řeknu platí." řekla nám zadání a říkala nějaké jména.
,,Horan a Clarksonová." no to mu vyšlo. Je do ní blázen už od druháku. Tak třeba mu to už výjde.
,,Payne a Jeffersonová." no ten je zase chudák ta po něm jde už od prváku. On chce nějakou Abi O'Brien. Zní to moc povýšeně. Ale je pěkná. I chytrá. A není to nějaká děvka na jednu noc.
,,A nakonec Styles a..." zarazila se.. Hlavně ne Tomlinsona.. I když mi bylo jasné že to buden on, protože všichni už dvojici měli.
,,Styles a Tomlinson." neee..
,,Paní učitelko! Nemůžu být s někým jiným? Prosím.." zeptal jsem se.
,,Ne! Řekla jsem Že to co řeknu platí."
No tak děkuju. Zbytek hodiny už nám jen říkala co má v tom projektu být. Ještě než zazvonilo na mě Louis promluvil.
,,Harry?" zeptal se mě opatrně..
,,Co je?"
,,Proč ti tolik vadí že jsi semnou?" ptal se mě.
,,Protože nechci být s takovou padavkou jako jsi ty! Chápeš? Já se nebavím se šprtama. A navíc nestojím o další kamarády. Mám jich už dost!" zařval jsem na něj. Nevím co to do mě zas vlítlo ale naštěstí zazvonilo takže jsem mohl rychle vyběhnout ze třídy. Stačil jsem ale zahlédnout jeho nechápavý a zároveň zlomený výraz. A myslím že mu i ukápla slza. To mi bylo ale jedno. Takový je prostě Harry Styles! Nebo ne?
,,Harolde!" zařval na mě Liam.
,,Stůj!" řval dál.
,,Co je?" řekl jsem hnusně.
,,Můžes mi vysvětlit, co tě to napadlo? Co ti ten kluk udělal? Jsi vážně tak bezcitný? Jsi hnusný sobec. Myslíš jen na sebe. Hnusíš se mi! Raději už jdi. Nechci se dívat na někoho jako jsi ty." řekl a odešel. To jsem asi přehnal. Ne asi ale určitě! Ty debile! Říkal jsem si. Vrátil jsem se do třídy abych se mu omluvil ale on už tam nebyl. Tak jsem šel do třídy kde jsme měli čeják. Viděl jsem jak tam Louis sedí a vedle něj je Niall. Hladil ho po zádech a uklidňoval. Počkat on brečel? Sakra! Já jsem takový debil. Přišel jsem k nim.
,,Louisi?" otočil se na mě... Měl úplně opuchlé oči od breku.
,,Nech ho být!" řekl Niall.
Tak jsem šel do zadní lavice a nechal je tak. Ať se semnou nebaví. Můžu si najít jiné kámoše. Když škola skončila tak jsem šel na oběd. Vzal jsem si ho a chtěl si sednout k našemu stolu ale tam seděl i Louis. Přišel jsem k nim a opatrně se zeptal jestli si mužů přisednout.
,,Ehm... Můžu?" zeptal jsem se..
Oni se na mě otočili se zklamaný výrazem.
,,No... Jo.. Ale omluv se tady Louisovi!" řekli ještě trochu naštvaně.
Sedl jsem si vedle něj a omluvil se mu.
,,Louisi promiň. Já to tak nemyslel. Já.. Jen.. Asi jsem nebyl ve své kůži. Moc se ti omlouvam ale já takový jsem vždycky. No... "
,,To je v pohodě.." řekl aniž by se na mě otočil.. A dal si všímal jen svého obědu.
,,A kluci... Moc se omlouvám...vážně nevím co to do mě vjelo.." řekl jsem směrem k Liamovi a Niallovi.
,,No.. dobře ale příště už se hlídej!" řekl mi Liam.
,,Jo.. A Louisi? Nechceš přijít dneska k nám..? Začneme dělat ten projekt a můžeme třeba zkouknout nějaký film." zeptal jsem se opatrně. A přece jen. Třeba nebude takový jaký jsem si myslel že je.
,,Jo...rád bych přišel." řekl a usmál se na mě. Jak jsem mohl být na takové roztomilé stvoření hnusný? No jo jsem debil.
Pak už jsme byli v klidu. A jedli oběd. Po obědě jsem šel ke skříňkam s Liamem a Niallem. I s Louisem protože měl skříňku vedle mě. Vzali jsme si věci a šli jsme domů. Já jsem si stoupl na skate a rozloučil se s klukama. Když jsem dojel domů, tak jsem pozdravil mamku a chtěl jsem jít nahoru ale zastavila mě.
,,Ahoj zlatíčko! Jak ses měl ve škole?" ptala se
,,Ahoj mami.. Jo docela... Fajn.." odpověděl jsem a šel rychle nahoru než mě zavalí dalšíma otázkama. Musím si tu uklidnit když přijde Louis. Uklidil jsem si a šel se i osprchovat. Přece nemusím smrdět. Když jsem se umyl tak jsem se převlékl do čistého a vyčkával příchod Louise. Ještě než Louis přišel tak mě mamka volala na něco dolů. Snad nebudu muset nikam jít.
,,Harry zlato.. Musím kvůli něčemu do práce vrátím se v osm. Nedelej tu bordel. Večeři máš nachystanou už v lednici."
,,Jo dobře." řekl jsem a dal ji pusu na líčko zrovna když otevírala dveře. Stál tam Louis. A dívál se na nás.. Trochu .. Smutně?
,,Ahoj Louisi! Pozdravil jsem ho." on jen kývnul a stál tam dál.
,,Ahoj zlato!" pozdravila mě mamka a už šla.
,,Pojď dál..." pozval jsem Louise dovnitř.
Vešel,vyzul se a pomalu šel za mnou nahoru do pokoje.
Když jsme seděli na posteli tak se na mě furt tak divně díval.
,,Jsem tak zajímavý?" zeptal jsem se.
,,Co?.. Ne.." řekl rychle..
,,A proč na mě tak civíš?" ptal jsem se ho..
,,To byla tvoje holka?" ptal se mě a smutně se kouknul..Nechápu proč ale. Začal jsem se smát..
,,Jejda ne.. To byla mamka.." řekl jsem se smíchem
,,Aha.." zčervenal..ale rozzářily se mu oči...
,,Vypadá strašně mladě." řekl.. A už se taky usmál..
,,Jo já vím.." řekl jsem...
,,No a proč si se předtím tak smutně díval když jsem ji dával pusu ná líčko?" ptal jsem se... Že bych se mu líbil? Ne to asi ne.. Po tom dnešku.
,,Co? Nene to není pravda." řekl.
Já jsem na něj skočil a začal ho lechtat. On se ale nedal a začal mě lechtat taky. Když se jsme se přestali lechtat tak se ke mě naklonil a chtěl mi dát pusu ale já jsem raději promluvil.
,,No asi by jsme měli začít dělat ten projekt." koukl na mě trochu smutně ale přikývl.
,,Asi jo.." řekl.
Po hodině pracování na projektu jsem se ho zeptal na otázku kterou asi nečekal protože se na mě vystrašeně koukl.
,,Líbí se ti někdo?? "
,,N-no jo." řekl.
,,Aha a kdo?" ptal jsem se.
,,To je jedno." řekl.. Ale já jsem pokračoval.
,,Řekni mi to!"
,,Fajn když mi řekneš kdo se líbí tobě!" odpověděl.
,,Nó......." protáhl jsem..
,,No?" řekl
,,Ty.."
,,Co?" řekl překvapeně..
,,Co co... Ty se mi líbíš." řekl jsem klidně..
,,A kdo teda tobě?" dodal jsem.
,,Víš vlastě ty.." řekl.. A to 'ty' vyslovil skoro neslyšitelně...
A začal zase pracovat. Tak jsem začal taky. Ale cítil jsem na sobě jeho pohled. Otočil jsem se a podíval se mu do jeho andělských oček na kterých měl roztomilé brýle. On se mi kouknul taky. Užíval jsem si tu chvilku. Byla to úžasná chvilka. Dva kluci co se dívají navzájem sobě do očí a mlčí. Nic neříkají jen se na sebe dívají.
,,Harry já... Asi jsem se do tebe.. Zamiloval..." zašeptal Louis. Ale
litoval toho.
,,Co?" ptal jsem se..
,,Nic.." řekl rychle..
,,Hele nedělej já jsem tě slyšel.. .." řekl jsem..
On se začal červenat. A nic neříkal.
,,Víš co dej mi pusu." řekl jsem mu...
,,Cože?" probudil se z transu
,,Dej..mi..pusu." řekl jsem mu znova
On nic nedělal tak jsem se k němu pomalu přiblížil a když jsem byl už jen milimetr od jeho rtů tak jsem je políbil. Chutnaly tak skvěle! Bože.. To byl úžasný pocit.. V bříšku se mi probudili motýlci. Já se chtěl už odtáhnout ale on si mě přitáhl zpátky a začal mě vášnivě líbat. A tak jsme se tam líbali. Dokud nám nedošel vzduch z plic. Odlepili jsme se od sebe a koukali si do očí.
Louis pak po chvilce přelezl na můj klín a obejmul mě kolem krku. Já mu vpletl ruky do vlasů. A malilinko za ně tahal. Zase jsme se začali líbat a to už jsme si i vzdychali do úst. Po pěti minutovém líbání jsme se odtrhli a dívali se na sebe. Já jsem prolomil ticho.
,,Louisi? Jak to mezi námi teďka bude?"
,,No to nevím.. Budeš..... Budeš můj přítel?" ptal se mě..
,,nevím.." řekl jsem
,,Co?" koukl se smutně.. Už zase.
,,Jasně že jo! Ty ťulo!"
,,Miluju tě!" řekl mi.
,,Já tebe taky Lou!" no... Takže mám kluka... Že by jsem konečně našel někoho kdo semnou bude šťastný a s kým budu já? Najdu v sobě konečně nějaké city?
,,Tak už víš kdo se mi líbí?" zeptal se najednou.
,,já?" zeptal jsem se..
,,No jasně že ty!" zasmál se..
,,Nedoděláme ten projekt až zítra?" zeptal jsem se ho..
,,Dobře.. A co budeme dělat teď?" ptal se
,,Pustíme si nějaký film na mém notebooku a uděláme si k tomu popcorn jo?" navrhl jsem.
,,Dobře." odpověděl
Šel jsem dolů udělat popcorn a Louis zatím vybíral nějaký film.
Když se popcorn udělal dal jsem ho do misky a šel zpátky za mým miláčkem. Bože to zní tak dobře. Miláček,přítel, láska... Ach ty slova jsou úžasné když je máte komu říct.
,,Lásko?" řekl jsem..Aaa.. To zní božsky...
,,Ano?"
,,Tady je ten popcorn a co si vybral?"
,,No... Avatara" řekl a sklopil pohled.
,,Jee... To mám rád!" řekl jsem a skočil k němu do postele.
Dal jsem mezi nás popcorn a zapl film. Obejmul jsem Louise okolo ramen a spokojeně sledoval film. Když byl film v půlce tak jsem dostal žízeň a chtěl se Louise zeptat jestli nechce taky, ale on spal. Chtěl jsem se pomalu zvednout, ale on se ke mě pritulil. Obejmul mě kolem hrudi a dál spokojeně spal. Tak jsem dál sledoval film. Po chvíli jsem se k němu taky přitulil..
Slyšel jsem jak někdo odemyká dole dveře... Bylo ale teprve půl sedmé. Že by mamku pustili dřív? No nechal jsem to tak a čekal jestli je to ona. Ať mě klidně vidí s Louim. Aspoň uvidí že jsem šťastný. Byl jsem otočený ke dveřím zády takže jsem nevěděl kdo otevřel dveře od pokoje. Když jsem se ale otočil byl jsem překvapený. A oni taky. Ano oni. Stál tam Liam a Niall.
,,C-co?" řekl Niall.
,,Něco nám uniklo?" ptal se Liam.
,,Nó... Víte.. My.. My spolu chodíme..a odkud máte klíče?" řekl jsem šeptem..abych nevzbudil mého kluka. Zní to tak úžasně.. Můj kluk.. :)
,,Aha...takže jako..už se nehádáte.. A Harry jsme kámoši už od základky myslíš že si nepamatujeme kde máte klíče??" ptal se Liam.
,,Jak vidíš tak ne.. A proč jste vlastně tady?.. a aha.." ptal jsem se..
,,Aha.. A no chtěli jsme zkontrolovat jestli jste se tu náhodou nezabili." řekl směsně..
,,No jak sis určitě všiml tak ne." řekl jsem.
,,Jo všiml..a že by se ti vrátily city...?" říkal Li.
,,Možná že jo...určitě! S ním jsem šťastný.. Vím to.. I když jsme spolu asi jen tři hodiny a půl tak vím že jsem s ním šťastný. A že budu. Budu už s ním napořád! A nikdy ho neopustím! Protože ho neskutečně moc miluju a je to nejdůležitější v mém životě. Od teď.. Už nikdy mu neublížím. A to přísahám!" řekl jsem..
,,Tak to si řekl moc pěkně miláčku! Taky tě miluju a taky tě nikdy neopustím. Jsi moje štěstí!" řekl Loui a políbil mě na rty.
,,Jo a ahoj kluci!" řekl klidně a dál mě libal. Posadil se na mě obkročmo a začal mě líbat na krku.. A já jsem začal vzdychat. Dělal mi tam velký cucflek,který křičel že patřím jen Louisovi! A že nikdo na mě nesmí sáhnout.
,,No my už asi půjdeme než si to tady před náma rozdáte!" řekl Niall a začal se spolu s Liamem smát.
,,Hej! Jen počkejte!" zařval jsem na ně..
Odtrhl jsem Loua od sebe a šel za klukama. On šel hned za mnou. Když jsme šli dolů po schodech neodpustil si mě plácnout po zadku. Hajzlík!
,,Louisi!" zakřičel jsem..
On ale jen kolem mě proběhl a šel se schovat za klukama.
,,Louisiii!! Ty dostaneš!" zakřičel jsem a běžel k Liamovi. Liam raději uskočil a tím pádem jsem Louise přitlačil na zeď.
,,No... A teď mám chlapečka pod kontrolou. Copak s ním uděláme?" řekl jsem s ďábelským úsměvem.
,, prosím n-nic." dělal vystrašeného..
,,Tak nic povídáš, jo?" nestačil odpovědět a už jsem ho začal dravě líbat. Vyskočil na mě a obmotal mi ruky kolem krku a nohy kolem pasu. Já mu taky udělal pořádně velký cucflek na krku. Aby věděli zase že Louis je můj. Že my dva jsme jeden! A že nás nikdo nerozdělí! Zmáčknul jsem mu zadek a odtrhl ho od sebe. Utekl jsem do kuchyně nám nachystat večeři. Koneckonců bylo už po půl osmé. Tak jsem vytáhl kůře a brambory z lednice a ohřál to.
,,Kluci navečeříte se s náma?" ptal jsem se jich
,,Jo.." přiběhl Niall a už seděl u stolu.
,,Hodně mi dej! Mám velký hlad!" řekl.
,,No jo ty náš jedlíku."
,,Nene... To není pravda.. Já nejsem jedlík.." bránil se
,,Ale si.." přidal se Liam a taky si sedl ke stolu.
,,Takže jdete proti mě jo?" řekl s úšklebkem..
,,Louisi!" zavolal Niall na Loua..
,,Ano?" ptal se..
,,Jdeš semnou proti Liamovi a Harrymu?
,,Jo! Zlechtáme je?" navrhl...
,,Jooo!" zařval Ni a už se vrhal na Liama.. A Louis běžel ke mě..
,,Těš se! Stylesi!" pošeptal mi do ucha a začal mě lechtat..
,,Aa..." běžel jsem pryč..
Tak jsme se tam lechtali a dělali blbosti. Když jsme byli vyřízení tak jsme konečně usedli ke stolu a začali jíst. Udělal jsem ještě všem pití a pak se taky pustil do jídla. Když jsme dojedli,tak nám kluci řekli že už nebudou rušit a že už půjdou. Poděkovali za večeři a odešli. Já s Louim jsme umyli nádobí a pak si sedli k televizi a zapli si nějaký program na kterém běžel nějaký film. Nás ale stejně nezajímal film. Ale zajímali jsme se my dva navzájem. Začali jsme se tulit a pusinkovat. A když už jsme byli v klidu, pozorovali jen obrazovku a semtam i sami sebe, tak v tu chvíli jsem si uvědomil že mám konečně tu stěnu která vede k mým citu prolomenou. Že konečně mám někoho s kým jsem a budu šťastný. Někoho kdo mě miluje. A někoho kdo při mě bude stát. Ke komu se mužů tulit. Někoho koho mužů držet za ruku. A líbat. A všechno ostatní co dva zamilovaní dělají. Že mám někoho koho neskutečně moc miluju a nikdy nepřestanu!
,,Miluju tě Loui! Strašně moc! Jsi nejdůležitější člověk v mém životě a jsi mě štěstí!" řekl jsem mu a poté ho políbil.
,,Já tebe taky." řekl mi.
Pak jsme se jen objali a usínali společně v objetí. Jsem konečně zase šťastný! Harry a Louis! Tyhle dvě jména se mi honili hlavou do té doby než jsem spokojeně usnul v objetí mého kluka Louise! V objetí mého strážného anděla! V objetí nejůžasnějšího člověka na této planetě!Ahoooj tak mám tady svůj druhý příběh. Je to sice jen jednodílovka ale i tak doufám že se bude líbit.( Kdyby někoho zajímalo má 3953 slov-bez těhletěch kravin co tu píšu) Je to ještě takové nedokonalé ale až budu psát častěji a budu se zdokonalovat víc a víc tak budou ty povídky čím dál tím víc lepší. No to je asi vše.. Prosím o Vote a můžete napsat i nějaký koment... :)
A k tomu Larry hug!! Co byl (myslím) predevčírem! OMG! Já jsem nemohla. Mě to tak vzalo! I pár slz mi ukáplo.. :') ale šťastných slz! Miluju je! Jsou úžasní! <3 Už je mám i na tapetě!! Lásky moje! :* Larry4ever...!!!!!!!!-Vaše ZoeStylinson :*